Mali agregat

Trebao bih mali agregat na koji bi se dao priklju=E8iti laptop i recmo jo=B9 neko tro=B9ilo 100-300 w, recimo radioamaterski ure=F0aj. Brine me "kvaliteta struje". Ne znam da li mali agregati koji se prodaju u Pevecu ili Baune=B9to za ispod 1000 kn imaju dobro rje=B9enu stabilizaciju struje kako ne bi o=B9tetio kori=B9tenu opremu. Da li bi tu mogli pomo=E6i stabilizatori napona kakvi su se nekada koristili za stabilizaciju napajanja TVa u krajevima u kojima je bila "lo=B9a struja".

=A9to uzeti od tih agregata; Einhel, Gude, Endress ili kako se sve ve=E6 ne zovu?

Reply to
dragonfly
©to uzeti od tih agregata; Einhel, Gude, Endress ili kako se sve veæ ne zovu?

----------------- Dobro pitanje, iako veæina adaptera za laptop radi od recimo 100V do 240V. Za tvoj RA-ureðaj ne znam. Mo¾da je dobro imati stalno prikljuèenu ¾arulju koja æe onemoguæiti kratki porast napona bez dovoljnog optereæenja?

Ili recimo, agregatom puni¹ akumulator, a laptop i RA napaja¹ iz akumulatora? Zgodno i ako RA ne radi na akumulator ( agregat NE TREBA raditi dok koristi¹ SAMO laptop)

©to uzeti od tih agregata; Einhel, Gude, Endress ili kako se sve veæ ne zovu?

Za te laptope i radio uredjaje valja svaka struja, iz takvog agregata je jos predobra. Sinusnog je oblika, a napon ovisi o teretu sto je i kod elektrine mreze. U trenutku ukljucenja moguc je kratkotrajni gubitak napona ali to nije kriticno za uredjaje.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

Ja sam uzeo mali Einhell pred koju godinu, no isti uglavnom sluzi za busilice, flex, slajferice, pumpu, muziku, rasvjetu ... Imao nekoliko puta laptop, kad je crkla baterija i mali frizidercic i svasta .... Osobno ne vidim sto bi falilo struji koju dade agregatic ... Istina pri naglom vecem opterecenju, napon zna pasti, no ni kod kuce nije situacija bajna, tako da ...

Reply to
Alin

Bio sada slu=E8ajno u Kauflandu i Einhell od 850 w, 799,00 kn =B9to mi se =E8ini fer cijena...

Reply to
dragonfly

bas taj imam ja. 1.3ks motor, 850W daje valjda u peaku, a sinusne snage

600W. Mislim za laptop, frizidercici, rasvjetu i slicno ti je to uvrh glave, jedino sto ti nije bas tih, ako te to nebude smetalo ... Ja sam ovaj kupio za rad na mjestima di nemam struje ...
Reply to
Alin

Od ovih navedenih Endress je najbolji izbor..to je profi agregat..ja ga imam.

Reply to
wanga