Q: Cannon Powershot A75

Pozz. Sorry ako je OT. Dakle imam stariji fotkiæ i sad mi se dogaða da na display-u vidim samo crno kada poku¹am slikati. I poslikana slika izlazi kao crni kvadrat. Pritiskom na menije display radi normalno, kao i kod pregleda slika. Prilikom slikanja vide se ikone sa postavkama takoðer, ali od slike same - ni¹ta. Prevrnuo sam manual, ali opet ni¹ta. Sad, po¹to je to stariji aparat, da li netko mo¾da zna ¹to bu mu moglo biti i da li se takvo ne¹to isplati popravljati s obzirom da mu je display u valjda redu?

Hvala.

Reply to
Fido

Skini poklopac s objektiva...

Reply to
akal

Kad malo svijas kuciste onda dobijes i sliku zar ne? To je kod A65 i A 75 cannonova tvornicka greska . Vani su to besplatno popravljali. Ne znam o kojem kontaktu se radi ali ponekad pomogne samo rastavljanje i ponovno sastavljanje.

Reply to
oldtimer

Na ¾alost, na nikakvo savijanje ne reagira...:-(

Idem u Cannon Servis pitati.

Hvala.

Reply to
Fido

Canon se pise sa jednim n :) Isplativost popravka ti je nazalost vrlo upitna. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

najvjerojatnije æe ti reæi da ti je oti¹ao modul optike, tj. da se blenda za¹tekala i da treba mijenjati objektiv, ¹to se ne isplati. Ustvari, vjerojatno je popucao jedan flat kabel unutar objektiva, na mjestu gdje se najèe¹æe pregiba. Ja sam ga poku¹ao zakrpati, ali to je bilo jako kratkog vijeka. Osim toga, mo¾e biti i neispravan CCD senzor.

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

Javi im se. Trebala bi bit tvornicka greskana CCD-u i ako je to budes dobio novi. Ako pokusa muljat onda se pozovi da si na webu vidio za tu gresku i da sumnjas na nju. Prije par mjeseci je tip za a60 dobio a530, samo je trbalo cekat.... jer je to opce poznati servis po usluznosti i brzini :))

Reply to
Chuspy