Molim pau¹alnu dijagnozu za DVD ureða j

Imam prijenosni DVD Focus A701. Nekoliko godina je radio ok ali sad ba¹ i neæe kako treba. Evo ¹to se dogaða: ureðaj radi, gledam film oko pola sata i onda se zamrzne. Ni¹ta vi¹e ne poma¾e; iskljuèivanje, ubacivanje drugog, petog diska, CDa. Ni¹ta, niti na napajanje niti na bateriju. Samo vrti disk neko vrijeme i napi¹e "ERR DISC".

Znam da je vrijednost ureðaja infinitezimalna, samo bih htio pitati ako se nekome da procijeniti ¹to bi mo¾da/vjerojatno moglo biti. Iako je i eventualni popravak upitan, obzirom na cijene servisa i cijenu ureðaja. Osim ako bi bilo ne¹to trivijalno.

Hvala svakom tko odvoji minutu-dvije za neki odgovor. :)

Reply to
Kratko

Uz napuhane kondenzatore u napajanju, najèe¹æa gre¹ka CD/DVD ureðaja.....

Prvo mi palo ma pamet... da li si probao ocistiti lecu??

Reply to
Zok

On 30.12.2012. 12:48, Zok wrote:> palo ma pamet... da li si probao ocistiti

Jesam, na ¹tapiæ za u¹i kapnuo alkohol i povukao par puta. I/ili poèistio pamuènim rupèiæem (bez mucica). Rekao bih da nije do toga.

Reply to
Kratko

U Google upisi:

dvd adjust lens focus

pa probaj naci opis kalibracije drive-a koji je najslicniji tvom modelu. Npr. ovdje imas link na .pdf s opisom za PS2 drive:

Moze se i bez osciloskopa:

Sretan Bozic, Nova godina i nova godina!
Merry X'mas&a happy New Year!
Chupo
Reply to
Chupo

Na ploèici nisam na¹ao ba¹ niti jedan potenciometar. DVD drive je Sony KHS-313 (èisto da spomenem, nebitno). Elektrolitskih ima preko 5. Tu su i 3 zavojnice koje je jako zagriju, peèe za prste.

Reply to
Kratko

Reply to
Kratko

jati.

samo one napuhane ili raspuknute.... pa vidi....

Reply to
Active Phase Switching

Inace se leca cisti stapicem za usi i destiliranom vodom. S alkoholom se osteti (djelomicno skine) antistatik sloj i poslije se lovi prasina ko luda... Vjeruj, sje..ao jednom (Panasonic CD/DVD komponenta) i nikad vise...

Reply to
mcf

Ja cistim tak da jedan stapic umocim u otopinu blagog detergenta za sudje, pa prvo s njim lagano izvrtim po leci, zatim sa stapicem umocenim u vodu i na kraju sa suhim stapicem za usi. Do sada mi je to super radilo.

Reply to
MarioP