problem lcd monitor

pitanje da li je problem u lampama ili inverteru,slika bljesne samo malo i u pozadini se vidi ali nema osvjetljenja

Reply to
zdr

problem je ili u inverteru ili u lampama :) moze biti i jedno i drugo, a i oboje...

--
Raven
remove NOSPAM from mail

LG?

Reply to
tomo

Reply to
zdr

cekaj da pogledam u staklenu kuglu :) donesi ga meni u servis pa cu ti reci TOCNo sta je :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

E vidi¹ kad sam ja donio u servis elro portafon (iz metroa) sa lcdom rekli su mi da provjerim instalaciju od kuæe do ograde. Istosam im rekao da lampa ponekad upali a vidi se prizor na matrici.

Reply to
gigi

Nebi preporucio LG?

Reply to
Bladerunner

mrak mi je u spajzi!!!

jel mi krepala zarulja ili je nestalo struje ???

molio bih ako netko zna poblize!!!

:-)

Reply to
Dr.No

Ako ne svijetle ostale ¾arulje, vjerojatno je nestalo struje, izbacila sklopka, pregorio Pancir, ili NISI platio raèun za struju pa te iskljuèili.... Ako ostale svijetle, u ¹pajzi ti crkla ¾arulja, ili je nema, ili je slabo 'u¹arafljena', ili nisi ukljuèio prekidaè, ili crko osiguraè, ili neispravna instalacija.......

ma da, ali poblize :-)

Reply to
Dr.No

na LG-ju prvo odu elektroliti u switcheru

Reply to
tomo