Zatamnjenje na LCD TVu

Bok ekipa.

Imam Samsungov LCD TV, 32 incher, star 2+ godine (garancija istekla), i u pro¹lih par mjeseci mi se u gornjem lijevom kutu pojavilo zatamnjenje u vidu crte dru¾ine malo manje od treæine ekrana i ¹irine oko 5 cm. Pretpostavljam da je neki problem s backlightom?

Problem nije uvijek vidljiv, tj. na nekim scenama se ne vidi na nekima vidi, ali je iritantno u 3 pm kad se vidi (a vidi se ipak veæinu vremena). Najsmije¹nija stvar je u tome da kad stavim "blue screen" uniformnost boja po ekranu je savr¹ena, tj. nema niti traga toj crti, tako da sam i tu malo zbunjen, pa.. ima li tome lijeka, nekakva solucija, ili ako je problem s backlightom mo¾da tko voljan da zamijeni lampe ili napravi ¹to veæ treba i eventualno kolko bi to do¹lo? No¹enje u servis mi ne pada na pamet, jer bi me tamo odrali maksimalno, tako da..

--
Yama
Reply to

Tu je trebalo, naravno, stajati "du¾ine". :)

--
Yama
Reply to

¸

ako mi posaljes sliku s izgledom te anomalije mogao bih ti vise reci, ako je neko smece to se da ocistiti, ako je urezana slika onda nema pomoci, ako su fleke od pusenja, opet se da ocistiti :)

Reply to
Raven

Evo poslano, na elektronika.binaries .. 4 slike, najbolje ¹to sam mogao uhvatiti.. ostatak ekrana je OK, samo taj kut, pa.. reci ako ¹to zna¹.. :)

--
Yama
Reply to

Ne vidim header u grupi kad retrievam nove headere, ali newsreader mi javlja da je poslano.. jel vidi¹?

--
Yama
Reply to

mozda se pod utjecajem temperature deformiralo kuciste i vrsi pritisak na tom dijelu panela... naravno nadam se da nije prljavstina ili si cistil panel nedopustenim sredstvom koje je napravuilo ostecenje

pozdrav

Reply to
Fastah

cesto gledas tv u 4:3 formatu??? meni ovo izgleda kao urezana slika bas na tom djelu gdje slika prestaje ako je u tom formatu....ako sam u pravu nema mu spasa..i da....to neide u garanciju

Reply to
Raven

Nikad :( uvijek 16:9, uglavnom preko komponentnog u 720p.

:( Eh. Nije mi jedino jasno kako se je urezala, TV je stalno u pogonu i nikad se tamo nije nalazio neki trajni "artefakt" koji bi to uzrokovao. :(

Hvala ti na odgovoru, sad bar otprilike znam ¹to da mislim.. novi TV. :(

--
Yama
Reply to

Hmmmm... vidi¹... rastavljanje i piganje? :)

Nisam i nije. :) Èistim ga iskljuèivo s sredstvom predviðenim za LCDe s mikrofiber krpicom svakih par tjedana.

--
Yama
Reply to

je

su

Kako se moze urezati slika na LCD-u, nije plazma pa da trosi fosfor?

Jednostavno, a odgovore ces naci vrlo lako na google-u pod pojmom "image retention" ;) i da, ti si jos samo jedan u nizu onih koji u to ne vjeruju, a ja ti mogu reci da sam nakon tri i pol godine rada u servisu monitora vidio more takvih lcd-a

Reply to
Raven

"megamusic"

Ja ne znam odgovor na to pitanje i ne zanima me puno previ¹e ali. Mogu potvrditi pojavnost jer se meni doma "uzrezalo" i to rub jer sam forsirao

4:3 format kod gledanja obiènog TV programa.

Pojavila se lagana tamna crta po vertikali i to samo na desnoj strani panela koja bi se vidjela kod reprodukcije normalnog i svijetlijeg materijala.

Konstantnom uporabom 16:9 formata slike stvar se vratila u normalu, ispeglala se i nema niti traga toj urezotini.

Uglavnom katafakinstrofa, a telka opce nije bila jeftina, èak naprotiv, bila je prilièno skupa.

Reply to
miha

takvih

Nekako mi to smrdi na 'feature' od strane proizvodjaca. Recimo na LCD monitorima konstantno postoji staticna slika taskbara a nisam nikad primjetio nesto takvo...