Prijedlog za maturalni

Moze neki prijedlog za maturalni rad, a da nije pojacalo, jer ce pojacalo radit pol razreda... Nesto da je super, a da nije preskupo...

Reply to
Locutus of Borg

Napravi stabilizirani ispravljac.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!?.!

pa ako pola razreda radi pojacalo predlazem ti da napravis LED Vu Metar s LM3914. dijelovi za sklop ti dodu 30-ak kuna. ako se odlucis za to imam ti nacrte i sheme...ako te zanima javi se na mail pozdrav

Reply to
marko.hajdinjak

pojacalo zato sto nisam imao svoje pa mi se maturalni totalno isplatio!

Reply to
Mida

Ja bi na vasem mjestu napravio nesto drugacije, pa svi su opiceni na pojacala, ja bi napravio profesor hi voltage killer:)

Reply to
BladeRunner

:). Tako je i kod mene 80 % su radili pojaèala a ostalih 19 % stabilizirane ispravljaèe.

Kre¹o

PS. onaj 1 % je radio Teslin transformator ;)

Reply to
TechnologyFreak

stvarno nije imo pametnijeg posla? :))) LOL

-- U 75% slu?ajeva, 75% slobodnih programera prekine rad na projektu nakon ?to su u?inili 75% posla. 75% zato ?to je do?lo do nerje?ivog problema, a 25% zato ?to je shvatilo kolko je njihov projekt - beskorisan.

Reply to
kOhm

Stabilizirani ispravljac lako ga je napraviti jos lakse obraniti i uvijek ti moze zatrebati zato ga 20% maturanata izaberu za maturalni rad.

Reply to
krak

uzmi stabilizirani ispravljac 2A sa dva 78....to sam ja imo na maturi nekad davno...nije bas naj naj jednostavije (da bude samo jedan chip) nego ima dva, pa mos i vise kenjati u radu :) slozi se za pol sata :)

Reply to
Disorder

Kreso iliti TechnologyFreak je to radio... I to je vraski cool, ja sam si slozio onaj elektronicki, onak za po doma.... Zakon....

Reply to
Mystique

Zna li netko neki link ili ima da mi posalje shemu za napraviti rotor za sat. antenu?

Reply to
Mida

stabilizirane

Mislim da jos uvijek stoji u ormaru u holu kod elektrolabosa, s predpostavkom da si isao u elektrotehnicku u obrtnickoj i da je taj Teslin Tr tvoj, jel?

Napravi nesto iz digitalne elektronike: kakav mali automat, brojac sa

7segmentnim displayom (digitalna stoperica), neki svijetlosni automat (LED), memorija sa LED prikazom stanja, .... Interfon, infracrveni senzor 8npr za otvaranje vrata, alarm,...), SMPS punjac akumulatora, SMPS bilo koji, ATX napajanje, step-motor kontroler, ultrazvucni parking senzor, kontrola temperature pomocu NTC otpornika ili poluvodica, elektro soker, light show, ... Joj, ma ima toga.... :-)

Pozdrav!

Daj da ga vidimo

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Hy,

rekli su profesori da mogu birati. Dobim 2 ako uzmem transformator ili 5 ako ga ostavim. Naravno uzeo sam ga ali svejedno dobio 5 :). O kojoj ¹koli ti prièa¹ Rio?

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Teslin

ako

Obr. sk. KC.

Ne, ja sam i¹ao u Ðurðevac.

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Ak ga nadjem u podrumu, slike sigurno posaljem, radio sam ga prije cca godinu dana, al me prosla fora, pa sam ga negdi zabacio...

Reply to
Mystique

dovoljno je gurnuti prste u struju

Reply to