Maturalni rad

®elio bih za maturalni rad izraditi audio pojaèalo za ugradnju u automobil snage cca 100W RMS. E sad molim sve koji su radili ne¹to slièno da mi preporuèe kvalitetne i provjerene sheme, prenesu svoja iskustva... jer mi se veæ dogaðalo da kupim elemente, dizajniram ploèicu sve spojim i gle èuda, NE RADI, a poslje otkrijem da je stvar bila u krivo nacrtanoj shemi. Hvala
Reply to
Mate

Jel ti zna¹ u ¹to se upu¹ta¹? Da li ti je jasno da treba¹ raditi SMPS koji nije ba¹ jednostavan za izradu!? Kao poèetniku ti ne bi preporuèio pojaèalo tako velike snage za auto. Mo¾e¹ napraviti s TDA1554 2x22W ili 4X11W koji radi na 12V

Reply to
Enigma

Ambiciozno. Dobit ces 5 i sa slabijim i jeftinijim sklopom ako ga lijepo slozis. Prije dosta godina sam za maturu radio HiFi 2x70 W, ispalo je fenomenalno i dan danas ga koristim i radi savrseno, ali imao sam veliku pomoc sa strane, za sve probleme na koje sam naisao i nisam ih mogao sam rijesiti imao sam covjeka koji ih je rijesio ili mi ih objasnio tako da ih mogu sam rijesiti. Ako nemas takvu pomoc savjetujem ti da radis nesto jednostavnije.

Reply to
matija

Evo rje¹enja

tu imas raznih pojaèala i SMPS napajanje za u auto (12V na +-20-50V)

ili diyaudio

Registriras se i imas poglavlje "CarAudio", pitaj ljude na forumu za sheme i nacrte plocica i piciiiiiiiiiiiiiiiiii................

Reply to
covik

Hvala vam na odgovorima. Kada bi se svi bojali uhvatiti u ko¹tac s problemima, jo¹ bi se u ¹piljama grijali na otvorenoj vatri:) A i nisam poèetnik, dugo se bavim elektronikom i znam u ¹to se upu¹tam, jedino èega se uvijek bojim su financijski problemi, jer nije ni jeftino kupovanje svih potrebnih djelova...

Reply to
Mate

Mo¾da sam malo pretjerao :) Samo sam ti htjeo prikazati da gradnja SMPS-a nije ba¹ tako jednostavna. To sam i ja nekad planirao, a mo¾da i budem jednog dana. Ima¹ dobar SMPS na Borinoj stranici

Ulaz 12VDC, izlaz 2x?30 do ?80VDC/ oko 600W max. Ima¹ shemu, raspored djelova i PCB. BTW, javi mi ako napravi¹ taj uradak. Mene bi èisto zanimalo kako je ispalo i kako radi.

Pozdrav!

Reply to
Enigma

Nisi, ok je ¹to si me upozorio na moguæe zavrzlame;)

Hvala

Javim ti 100% ako ga budem radio

Takoðer

Reply to