Dokumentacija za maturu...

Ok, sredio sam si maturalni rad i sada trebam napisati dokumentaciju... Imam dosta materijala za popunii stranice samo me muci kako to sve srditi... Sadrzaj i to...neznam kako krenuti, nastaviti i zavrsiti, ,kuzite? Imam za pisat o izradi plocica, samom pojacalo, koristenim elementima i jos masu toga nemogu se sjetit jer nemam nis isplanirano...imate li kakvu ideju - moza kako ste vi napisali dokumentaciju - znam da je vecima ovdje radila pojacalo :)) Thx!

Reply to
Mlaen

ja prevodin leacha i viruj mi da nije bas zanimljivo... dosadilo mi je... a to bi triba ca prije zavrsiti a nije me volja!

kako ti radi pojacalo??

je ti proradilo pretpojacalo??? ja cu ga sad konstruirati, preko skole san naruci potenciometre(koji su najskuplji :(( )

--

pozdrav pLaMiK

Reply to
pLaMiK

Da, ,znam kako je gadno prevoditi nesto...

Nije jos gotovo 100% - svira ono i sve ali izgleda da nes oscilira i nemogu namjestiti struju mirovanja... Stalno me nes zeza...prvo pojacalo (ono sa mosfetima) sam bacio u smece jer nema temp. stabilizaciju...A i falilo mu je malo(puno) basa...

predpojacalo sam zavrsio jos preko ferija ali nikako da si sredim napajanje tako da neznam :) Sto se tice potenciometara, ja jos koristim one fusake iz chipoteke...meni dosta! :)

Reply to
Mlaen

O tom imas stvarno puno za pisati. Prvo udaris UVOD i tamo napises sve sto mozes o pojacalima. Dakle podrucja rada , vrste pojacala ,mozda frekvencijske karakteristike i staticke i dinamicke pravce i takve stvari. O tom bar mozes pisati 100 godina :)). Nakon toga mozes odmah preci na opis sklopa. Kod opisa prvo pises zast si izabro bas to pojacalo i malo naseres par gluposti. Poslje toga opises sam sklop, dakle shema i opis sheme sklopa. Ak imash konkretna mjerenja mozes ubaciti opis frekv. karakteristike i ostalih varijabli. Na kraju naravno opises nacin izrade samog sklopa, dakle postupak izrade tiskane plocice i takve stvari. Poslje svega napises svoje dojmove. Na zadnju stranu napises popis literature.

Sheme i sve slike bi ti bilo najbolje oznaciti po brojevima pa staviti na kraj rada prije literature pa se u samom tekstu pozivati na te sheme. Sheme mozes staviti i stranicu prije nesgo sto ces o tome pisati (umeces prije svake teme)

Eto ga, tak sam ja radio stalno svoje projekte i nije bilo problema

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

UVOD

O nekim aspektima izlaznih pojaèala snage

Povratna veza

Negativna povratna veza

Kondenzatori i zvuk

Snaga transformatora, tip kondenzatora i TOP-END kvaliteta zvuka

NF-POJAÈALO SNAGE 100 W

Karakteristike

Osnovne karakteristike

Amplitudno-frekvencijska karakteristika

Ovisnost faktora nelinearnih izoblièenja k o izlaznoj snazi

Shema spoja

Princip rada

Popis elemenata

Nacrt tiskane ploèice

Monta¾ni nacrt

Izrada pojaèala

Izrada tiskane ploèice

Lemljenje elemenata

Dimenzije i montiranje pobudnih i izlaznih tranzistora na hladilo

Napajanje sklopa - ispravljaè

Ukljuèivanje pojaèala

Literatura

Reply to
Lemba

Pero, Lamba, ,svaka cast to se trazi! Hvala!

Reply to
Mlaen

Nisi valjda 5 puta isao na maturu ?

:)