Pomoc - Duplikator daljinskog upravljaca za ulaznu rampu

Naime zgrada u koju sam uselio ima rampu za ulazak na parking a ja nemam daljinski, niti predstojnik od zgrade vise ne moze nabaviti jer firma koja je to tada rjesavala ne postoji vise, tako da sam prilicno u klincu sto se tice parkinga. Sad mene zanima dali kod nas postoji nesto slicno za kupiti kao na ovom linku

mislim da bi mi to rjesilo problem, samo od susjeda posudim njegov daljinski i sa ovim uhvatim frekvenciju odnosno kod.

Odnosno cini mi se da je ovo ono sto mi treba tocno

Ako netko ima bolje rjesenje rado cu prihvatit.

Hvala

Reply to
Anonymous

Unutra na automatici rampe ima¹ prikljuèke koji otvaraju rampu kada ih kratko spoji¹, tu spoji bilo kakvu kombinaciju daljinskog upravljanja (predajnik-prijemnik)

Za detalje mo¾emo i na mail (za poèetak - koja marka rampe ? , gdje se nalzi¹ ? )

Reply to
Chipps

NE znam koja je marka, pogledat cu, a ja sam u Velikoj Gorici

Reply to
Anonymous