Peglanje napona

Pozdrav
Kako bi se moglo najjednostavnije ispeglati + i - napon koji dolazi iz ovog

http://einhell.nl/ps/1075020_01027.pdf

zahvaljujem

Re: Peglanje napona

trosilu.

Za konkretan odgovor, trebas konkretno pitanje - imam to i to, zelim

Re: Peglanje napona

regulator puni i kada nema sunca. Ja sam to tako sada i spojio s time da

njih staviti ovaj voltage booster:
http://www.ebay.co.uk/itm/15A-DC-DC-10-60V-to-12-80V-Boost-Converter-Step-up-Module-car-mobile-NEW-/111486054751?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item19f516315f

opisivanja nekih kompliciranih postupaka.. :-)

Re: Peglanje napona

Taj einhel daje van neispeglan napom ovakvog oblika
http://free-zg.t-com.hr/paramedia/download/oblik.jpg
struja je doslovce u kratkim impulsima jer nema struje kod trenutne
vrijednosti napona na snusoidi ispod 22V.
Pokusaj mjerenja struje bez true rms instrumenta je besmislen, zato on tu
navodi neku aritmeth i efekt struju.
(ovdje ces hep-ovo brojilo prevarit za otprilike 50% energije zbog razlike
rms i aritmeticke vrijednosti)

Smijes taj napon ispeglat elektrolitima, a efikasno je sa barem 2000
mikrofarada po amperu, i to rms amperu kojeg nemas cim izmerit.
Zato stavi paralelu kondova fa im zbroj bude 20 000 mikrofarada, i 40V.
Napon na neopterecenom ce biti reda 30-35V.
Taj booster iza je ujedno i stabilizator napona, trebao bi radit odlicno sa
tim ispeglanim naponom.
On je ujedno i stabilizator pa si podesis napon za reguator kakav hoces.

Taj einhel punjac je vjerojatno djubre i vjerojatno nece moci dati struju
koju ocekujes, odnosno koja je navedena,
i izbacivat ce. Za 10A bi morao imat trafo od 250-300VA, a tesko da ima i
100VA.
(znam jer sam kupio neki za 12V i nije davao ni trecinu onoga sto pise, i
bacio ga)

E kako ce se to ponasat na solarnom regulatoru, ovisi o regulatoru, i moguce
je pumpanje.
Pametan regulator zna punit sa sirokim rasponom napona prilagodjujuci
struju, a ti imas stabiliziran napon iza boostera,
sto vara regulator, jer on dize struju punjenja dok ne osjeti pad napona, a
boosteru nece past napon, a kada padne,
onda je gotovo, proradila je zastita ili na njeu ili punjacu.

Tu je rijesenje smanjit strujni limit regulatora na 2-4A, sto je u biti za
50-100W solarni panel.
Ili nabavit punjac koji moze izdrzat jacu struju.

Drugo rijesenje je izbacit taj booster,  iza punjaca poslije peglanja
elektrolitima biti ce oko 30V, i s tim
bi solarni regulator trebao znati najbolje raspolagat, odnosno on ce po
padanju napona zakljucivat
koliko smije izvuc struje iz tog punjaca. E jebi ga to ovisi o regulatoru.
Dobar regulator zna punit i sa 10V iz celije, o to sto pise 36-48 je zato
jer neopterecena celija toliko daje.

Re: Peglanje napona

Da nadovezem na svoj prethodni clanak.
Mislim da bi najbolje rijesenje, s obzirom na los einhel bilo to da
iskoristimo
to sto on ne moze dati deklariranu struju, i nek da koliko moze.

U tu svrhu, punjenje vrsiti preko onog boostera, koji bi bio u paraleli sa
solarnim regulatorom.
Kad ima sunca puni regulator, kad nema, puni booster.
(medjusobno bi ih bilo dobro izolirat sa dvije diode, pa ne treba ni
prespajat)
Iza punjaca staviti elektrolite 20 000 mikrofarada 40v.
Izlazni napon boostera postavit na 27,2 V
Time se akici ne mogu prepunjavat, odnosno taj isti granicni napon im daje i
regulator,
jer kad napon akica dostigne 27,2V on je pun, i nema struje punjenja.

E tu nedostaje strujni limit, koji booster ocito nema, i tu iskoristavamo
nedostatak einhel punjaca,
koji sigurno ne moze dati 15A da prekoraci struju boostera.
Tu moze biti problem sa izbacivanjem zastite na einhelu, kod praznog akica
kad vuce struju preko limita einhela.
Ako izbacuje, to cemo naknadno rijesit.

Re: Peglanje napona

Jel mogu staviti ovaj kond paralelno?

http://i149.photobucket.com/albums/s52/Daddy_o7/kondic_zps0bccfa7a.jpg

http://i149.photobucket.com/albums/s52/Daddy_o7/einhell_zps362fe770.jpg

Re: Peglanje napona

Fala

Re: Peglanje napona

"D@rius"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:m2il8q$hcb$ snipped-for-privacy@l01news1.ot.hr...

Fala

-------------------------------
Na tom kondu pise da je 30V pa hipotetski nije dobar jer ce napon na njemu
biti nesto visi, ali tebi taj kond ionako
ne treba, pa ga za probu upotrebi. Ako je na njemu napon nizi od 35 V, u
redu je, ako je veci, iskljucuj, ili rusi napon teretom
da kond ne iscuri, ili eksplodira.
Ono zeleno je otpornik, on ga isprazni kad nema tereta, odnosno drzi na
naponu nula kad je sklop iskljucen, a ne smeta u radu jer malo trosi,
nije nuzan, mozes ga uklonit ili bolje ostavi da isprazni.

Taj einhel ne moze trajno davat ni 5A, trafo je mali, to vidim po presjeku

Presjek jezgre je tu negdje kao  povrsina graetza.

Re: Peglanje napona

http://www.ebay.co.uk/itm/400760339522?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

solarnog regulatora jer je on za to namijenjen.
pozdrav

Re: Peglanje napona

thnx

Re: Peglanje napona