PCB toner transfer - pekač

Pozdrav!

Je ko probal PCB toner transfer s "peka?em" (ono za tople sendvi?e) umesto peglom?

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

sto nije povrsina pekaèa "grbava" a pegle ravna...?

Reply to
grizli

Je, al ideja bi bila da se stavi neka bakrena ploèa iznad, ili umjesto te "grbave".

BTW, danas je u Lidlu akcija - Laminator cca 150kn; jo¹ nisam bil, pa neznam na kaj to lièi, al mo¾da poslu¾i svrsi.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

A ¹ta fali pegli? Ja sam toliko usavr¹io postupak da u momentu napravim transfer bez ijedne gre¹kice. Najbolja stvar, ne koristim ni termootpornu foliju ni foto papir veæ sjajni novinski ppir. Radi bez gre¹ke, besplatno je i uvijek je pri ruci.

Reply to
coin

Nije proglem u pegli, nego u meni :) Najraðe bi se vratil foto postupku :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

gdje nabaviti sjajni novinski papir ?

Reply to
grizli

Mislim na magazine. Bilo koji, ja koristim Otvoreno more (plaæeno) ili Konzum letak (besplatno) :))

Reply to
coin

sorry, sad mi ni¹ nije jasno :D

Ako sam dobro shvatio ti dowlovno konzum letak izre¾e¹ na A4 stavi¹ u laser printr ispirtan¹ vodove i to preneses peglom ?

Jednom sam u adriatixu nabaio taj sjani papir (laserski) nije ink jet foto.. i toner se nije htio odlijepiti od papira, nego se odlijepio od bakra :(

Reply to
grizli

Da. Ja koristim zidne kalendare koji imaju glatkle listove. Isto ih izre¾em na A4 format i printam laserskim printerom.

Reply to
Slaven

ali ink jet papir ima povrsinski sloj koji je topljiv u vodi i tako kad se taj papir razmoci uvjek prije toner ode s papira nego s bakra...

Koliko treba namakati onda taj "glatki obicni papir"?

Reply to
grizli

se

Reply to
Alexius Ataradus

Toèno.

Reply to
coin

jel bih te mogao zamoliti da na binse stavis sliku donje strane pcb-a napravljene ntim postupkom, ali one s sitnom vodvima, recimo smd ? (ako uopce radis smd s peglom)

Reply to
grizli

Ne znam za¹to nepovjerenje? Radim SMD, naravno, a najsitnije do sad ovim naèinom napravio sam MSOP08 kuæi¹te, uspje¹no. Evo ti na binsima jedna slika kombiniranih ploèa, ima i TH i SMD, najmanj pitch ima SO8 kuæi¹te, bez problema. Raðeno sa listom iz Burze nautike, broj od sijeènja, stranica 48 :) Malo toèkica koje su se javile posljedica su lo¹eg nagrizanja, crkla mi je pumpica pa su se skupili mjehuriæi i stvorili te toèkice...

Reply to
coin

ne radi se tu o nepovjerenjeu, nego o tome sto trebam ocekaivati od tog postupka

da li bi taj postupak bio uspjesan da imas velike "toner povrsine" tj ispuna gnd-om, i jel moras cesto popravljat toner flomasterom nakon skidanja papira?

te koliko poslje peglanja namaèe¹ papir u vodi?

s foto papirom sam imao najbolje rezultate, dok s ovim sjajnim nisam, pa sam odustao od njega

Hvala na slici ;:)

Reply to
grizli

Velike toner povr¹ine su problem, nikad ne budu ravnomjerne pa ih izbjegavam. Ako ba¹ treba pravim ih kao mre¾u linija ¹irokih 10 milsa na razmaku 20 milsa, tako dobijem puno bolje rezultate. Peglam max 10 sekundi, ploèicu prethodno prilièno zagrijem, stavim ruènik na stol, na njega ploèicu, papir pa jednu platnenu maramicu. Odmah nakon peglanja bacim ploèicu pod mlaz hladne vode i dooooobro je ohladim, papir skidam odmah kad sku¾im da je potpuno hladna. Razvijam u ferikloridu u posudi gdje je ploèica uspravno a imam na dnu akvarijsku pumpicu koja pumpa zdrak pa mjehuriæi prolaze preko ploèice i skidaju vi¹ak. Ona mi je sada crkla pa su zbog toga ploèice malo neuredne. Flomaster? Nema potrebe, dobijem precizno prebaèen film.

Pitanje za ostale - èime re¾ete ploèice? Nikako da ih lijepo izre¾em, uvijek su mi rubovi usrani.

Kad smo veæ kod te teme, evo na binse jo¹ par slièica kako sam napravio stalak za Dremel bu¹ilicu.

Reply to
coin

da li su velike povr¹ine rezultat toga ¹to printer lo¹e ispuni debelu povr¹inu tonerom ?

Plocicu jedno 10 puta zarezes skalpeom i to po bakru jako sto jace...

stavis na rub stola i stisnes s "daskom" tocno na mjestu ureza, te drugi kraj odlomis rukom.. uvjek ispada savrseno ravno...

Reply to
grizli

Pozz, Coin, odlièan rad, moram priznati. Inaèe ploèice re¾em sa malim stolnim ¹karama za lim, du¾ina no¾a cca. 15 cm. Nabavio u Merkuru na ©kurinjama.(Rijeka). Ispada odlièno.

Reply to
AS

E to, htio sam pitati je li netko koristi te ¹kate, nije mi se davalo 300 kuna a da nisam siguran radi li to. Hvala, idem odmah u Nerodne novine uzeti jedne.

Reply to
coin

Sada tako radim i nisam zadovoljan. Tra¾im bolje rje¹enje.

Reply to
coin