Cellular Phone stumbler

Da li zna mozda netko na kojem principu radi stumbler za mobitele? Za one koji ne znaju sto je to, to je neki uredjaj koji onemogucava u odredjenom radijusu komunikaciju mobitelom, zapravo, kao da nema signala i mobitel je u blizini tog uredjaja neupotrebljiv. Mene zanima sto to zapravo bi, kako to radi, kako tako nesto napraviti ( :) ), o cemu ovisi na kojoj udaljenosti je funkcionalan... I sve sto ima veze sa time... Googlao sam, nisam imao srece... Svi bi samo prodali gotov proizvod, a nigdje ni rijeci o tome kako to radi...

Hvala i lijep pozdrav!

Reply to
DoG

AFAIK to bi vise bio jammer nego stumbler. BTW navodno je ilegalno ga koristiti u lijepoj nasoj, a i sire. Osim ako nisi TK operater.

--
Pozdrav!
Reply to

he he he :) ima¹ sve o njemu tamo :)

GSM Jammer Ako te zanima javi se pa æemo se dogovoriti. snipped-for-privacy@hacking-technology.com

Pozdrav, Davor X

Davor X

A sto mislis gdje sam prije vidio taj uredjaj? :) Stvarno hvala, ali ja sam student - ne mogu si priustiti takve igracke pa sam ovdje pitao da li netko zna kako on radi pa da ga probam napraviti. Jos jednom, hvala, ali ne hvala, mozda jednom drugom prilikom kada cu si moci priustiti takve sitnice :(

Reply to
DoG

Nasao ja i gdje drugdje nego na

:)

Reply to
DoG

DavorX bi ti mogao bolje odgovoriti od mene, ali buduci da on zivi od takvih stvari ne znam kolko smije reci.

Postoje dva tipa jammer-a:

  1. Prvi
  2. Drugi

:-)

  1. Bedasti jammer koga svatko moze lako napravit. Uzmes stari rabljeni mobitel, a najbolje one prve Nokije velicine cigle (ne NMT nego GSM cigle). Precrtas shemu RTX-a (primo-predajnika). Svi stariji GSM-ovi su imali potpuno odvojene dijelove primopredajnika od digitalnog dijela (procesor, memorija i charger za bateriju) i bili su gradjeni diskretnim elementima (PLL, referenca 13 MHz, VCO, prijemno i predajno pretpojacalo i mikser, predajno pojacalo koje je obicno bio hibrid). Pronadjes VCO (vrlo karakteristicno metalno kuciste dimenzija npr. 10mm x 8mm x 2mm) i izmjeris gdje mu je napajanje, VF izlaz, i napon za podesavanje frekvencije. Napravis generator pilastog napona promjenjive frekve (recimo NE555 da mozes podesavati frekvu i par tranzistora otpora i sl.). Izmjeris signale na nozicama hibrida i skuzis gdje je napajanje, ulaz i izlaz (izlaz obicno ide na duplexer i odmah na antenu pa ga nije problem skuziti). Precrtas shemu pretpojacala prije hibrida. E sad ovako: Poskidas sve navedene dijelove sa GSM-a. Napravis novu plocicu gdje imas: Generator pilastog napona->VCO->pretpojacalo->izlazni hibrid->antena. I to je to.

  1. Kompleksni GSM jammer koristi kompletan predajni modul. Ideja je da ne rasipas snagu po kanalima koji nemaju nikakve funkcije vec samo da ometas kanale koji su aktivni. Nista lakse - u Nokijama su obicno PLL-ovi od National Semiconductors-a za koje imate kompletne PDF-ove dostupne na netu. Skalpelom prerezete zice koje sluze za kontrolu PLL-a (obicno su samo tri zice: Enable, Clock, Data) i umjesto njih spojite svoj PIC ili neki drugi mikrokontroler. Uzmete bilo koji GSM koji se da prebaciti u monitoring mod (na ekranu se pojavi popis trenutno aktivnih kanala zajedno sa njihovim jacinama signala u dBm). To se obicno napravi tako da ukucate neki tajni broj i odjednom mobitel se pretvori u analizator spektra :-) Malo proguglajte, ima jako puno materijala o tome. OK, pronadjete popis trenutnih desetak kanala i to ukucate u PIC. Gotovo. Nitko u krugu od barem 50 metara nece moci razgovarati ili primati poruke.

Reply to
Svemirko

Di? Di? Oèu to :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Na¹el. Fora! :-)

Reply to
Tomy

Podjeli s nama! :)

Reply to
DoG

ima toga cijelo cudo na netu npr alcateli (stariji) 000000* (nisam siguran u broj nula) - samo tipkajte na glavnom ekranu

Reply to
ljb

Pa, za moju motorulu C350 nisam na¹el ni¹ta, ali sam za ostale na¹el cijelo brdo (radim u firmi koja izmaðu ostalog servisira GSM ureðaje, pa imam

100tinjak komada na kojima mogu isprobati *S*).

Ima svega i svaèeg, a ono kaj je mene ko zaljubljenika u RF tehniku zagrijalo je analiza GSM spektra :-) ©teta da se nisu malo potrudili pa napravili grafièki prikaz... :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

ljb je napisao/la ovo:

00000* jel to ovo kad udjem u gsm tracks? ima 8 necega...u svakom pise nesto poput ovoga: ARF 0060 BSI 10 RSSI 90 RXL 31 L1S 2 L1P 0 DSC 22 LAC 46B4 C1 26 C2 029 X H
Reply to
Spuzva

--------------------------------------- ja sam do pred koji mjesec imao alc. 301 (sad nema bateriju vise pa ne znam), ali gledajuci prema ovim tvojim podatcima - ne sjecam se tih slova. on daje od podataka o punjenju, bateriji, i sl do ovog sto si ti sad napisao - o mrezi. no sve to mozes naci na netu, ali savjetujem ti da potrazis istu stvar i za siemens ili nokiju, tamo je ljepse objasnjeno - jedino sto na alcatelu nemas signal u db nego u 0-63 ostalo je sve isto, dakle: podrucja, kanali, jacine okolnih kanala, trenutni na kojem je mob, i sta mob radi s njim (prebacuje se...)

Reply to
ljb