prijenos infra crvenog signala

Pozdrav, dali neko zna gdje ima za kupiti ureðaj za prijenos infracrvenog signala. Naime imam dvd ureðaj zatvoren u ormaru,a s daljinskim bi trebao upravljati tim dvd ureðajem 5 metara dalje, a nemam optièku vidljivos, znaæi trebaju mi dva ureðaja, jedan predajnik,a jedan prijemnik, u obzir ne dolaze ureðaji tipa (Trust av sender ¹to ga dr¾i hgspot jer mi je prevelik.). Puno hvala!

Reply to
danijel01

Jedna od opcija je da se iz DVDa izvuce IR prijemnik (fototranzistor) malim kablicem i stavi s vanjske strane, sto bi bilo i najjednostavnije, ... ima jos opcija (izrada malog modula, repeatera koji bi davao signal koji bi i primao, pa onda busenje ormara i stavljanje malog stakla,...) Vjerujem da ce jos netko odgovoriti sa nekom idejom. Pozdrav!

-Rio-

Reply to
-Rio-

Vrlo jednostavno se moze napraviti takav sklop. Ima tih shemica puno na netu. Produzni za IR ili tako nesto. To sam ja bio radio. Trebas dva foto tranzistora i jedan IR prijemnik i dvije IR diode. 2 baterije i to je to. Pogleda malo na netu

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!"?