otpornik za 230V

kakav otpornik mogu staviti na napon 230VAC?

stavio sam jedan "obièni" od 5kOhma i samo se zadimio... :)

koliko ja znam otpornici se ne dimenzioniraju prema naponu pa sam se nadao da æe izdr¾ati... meðutim nije...

Reply to
holy

koja je svrha toga????

btw razlog dimljenja je prevelika struja a time is snaga na otporniku

230*230/5k=10.58W

Tvoj 5k 'obièni' je vjerovatno bio snage 0,25W ili 0,5 W ¹to je premalo pa je zato zadimio jer na 230V i 5k se disipira snaga od cca 10,6 W. Znaèi da si trebao uzeti jaèi otpornik ili ovoga adekvatno hladiti.

Otpornici se dimenzioniraju prema snazi, mo¾e¹ svaki otpornik staviti na

230 V ali mora biti odgovarajuæe snage. Npr. otpornik od 26,5 Ohma na 230 V je u stvari grijaè od 2000 W (P=U^2/R)
Reply to
Chipps

Pozdrav !

Nuklearka je u pogonu , ali ako uspijes pronaci dovoljno mali otpor ,mozda uspijes promjeniti tu cinjenicu !!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Dimenzioniraju se naravno prema struji ili jos tocnije prema snazi koja se na njemu disipira. Izracunaj koliku je snagu taj otpornik trosio pa ce ti biti jasno zasto je zadimio

Boris

hint: P=U*U/R

Reply to
Boris Vuletic

Mislim da si trebao uzeti neobièan otpornik 5 kOhm, 20 W.

Reply to
Hector

:)))))

-- Commonly inserted objects include butt plugs, anal beads and phallic vegetables or fruits.

Reply to
Quad Machine