700mA LED driver

Na¹ao sam par shema na netu i napravio simulaciju u LDSpice-u i prema simulaciji je to to. Izvor je 28VDC, 400VA, LED je 3W 4.2V 750mA. Sad mene zanima kako napraviti shemu kad trebam vi¹e LED stringova. Trebao bi jo¹ 7 ili 8 stringova po 6 LEDica

Ovo je shema sa simulacijom:

catevs

Nisam neki strucnjak ali tvoj sklop sa tranzistorom u povratnoj vezi osigurava konstantnu struju za ledice i po toj logici dodatne stringove spajas samo paralelno. Naravno trebat ce mijenjat vrijednost otpornika R1 ovisno o zeljenoj struji kroz ledice (0.7/Iled). Struja ce biti jednaka zbroju svih stringova.

Ono sto moras pripazit je ce se sav pad napona na mosfetu Uds pretvoriti u toplinu. U tvom slucaju 28-(6*3.2)-0.7 sto je oko 8V. To puta struja kroz ledice je disipacija na MOSFET-u.

R1 otpornik mora bit takoder vece snage barem 1/2w kod tebe mozda i 1W.

--
Dee Dee:  You need a character too.
Dexter:   I want to be Gygex, the 27th level warrior mage with

omadon@globalnet.hr
Reply to
Omadon

obrati paznju na prilicnu temperaturnu nestabilnost tog sklopa

Reply to
srele

Evo napravio sam novu slimulaciju sa paralelama:

Prema podacima o LEDicama one su 4.2V, 750mA (barem je tako seller na Ebay-u napisao), pa bi matematika i¹la ovako nekako: 28-(6*4.2)-0.7=2.1V * 0.7A = cca 1.5W To valjda ne bi trebao biti problem za ohladiti, ako æe se uopæe jako grijati. Ako æe se MOSFET jako grijati onda planiram staviti jo¹ jednu LEDicu u seriju da bi bio manji napon Uds. (u sluèaju da su 3.6V LEDice ili

3.2) Svi otpornici æe biti 1W po¹to ih nema puno i nije neka razlika u cijeni. Cijena materijala za jedan string je cca 20kn u Chipoteci

Da li misli¹ zbog vi¹ka napona na MOSFETU ili ne¹to drugo?

Reply to
catevs

T2 je krivac tome . Njegov Ube nije uvijek 0.7V veæ podosta ovisi o temp. Ako ledice nece przit max snagom onda se ne zabrinjavaj

Reply to
srele

Naèelno æe funkcionirati. Meðutim, mora¹ uzeti u obzir jednu potencijalnu opasnost: buduæi da je UKUPNA struja limitirana vrijedno¹æu strujnog osjetila i u sluèaju ispada jednog lanca kroz preostale æe teæi veæa struja. To poveèanje mo¾e pr¾iti i ostale lance. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

"ipikec" je napisao u poruci interesnoj grupi:kafmoa$1i7$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Sad sam malo dodatne simulacije radio i ako R1 bude pregorio ili bude beskonaèni otpor, kroz LEDice ide struja od 10-ak pA. Kod ostalih stringova se ni¹ta ne mjenja, struja kroz LED ostaje ista (cca 634mA)

Reply to
catevs