Novi broj majstora

Dakle krenuli su s mikrokontrolerima... Bilo bi to super da su objavili i program za mikrokontroler, ali ne, program treba kupiti. Èasopis je jo¹ gori nego prije. Sreæom nisam ga kupio nego samo bacio pogled na kiosku. Tko je vidio kupovati reklame. :-)

Reply to
Ivan

"Stara, dobra" uhodana politika Elektora, ETI-a, Nutsa i slicnih. Elektor sam otpilio jos pocetkom 90-tih a na "majstor" niti se ne obazirem. Jedini pravi magazin bio i ostao Circuit Cellar Ink u vlasnistvu legendarnog Bytovog kolumniste Steve-a Ciarcia-e.

Nisam jos, ali budem, pogledao "majstora jer bas me zanima otkuda su pokupili/maznuli to sto su objavili.

--
      =^.^=
StoneThrower

"To invent, you need an imagination and a pile of junk."
Thomas Alva Edison
Reply to
StoneThrower

legendarnog

i ja sam imao crne misli-treba skuziti tko je izvor i poslati sken na adresu autora pa neka plati.sudeci po tekstu na displeju dojcland je u igri.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras