Novi pocetak putem ebay-a

Prije 20 i kusur godina zavr¹io sam srednju ¹kolu Ruðer Bo¹koviæ u Zagrebu...

Sad imam klince i htio bih se malo vratiti nazad u elektronièarske vode (mada za pravo u njima nikada nisam ni bio jer nikada nisam radio taj posao), kupiti poneku bateriju, poneki elektromotorèiæ pa sam napraviti kontrolere, pa im "naelektirizirati" male autiæe, mini-karting, napraviti neke mini rc letjelice i ostale igraèke...

ALI imam to volju sve napraviti u samogradnji (popularno nazvano DIY) Ovo je veæ na putu:

-

?ViewItem&item=140707528274-

Ima li netko dobar prijedlog (putem linka) za osciloskop (USB), napajanje, funkcijske generatore, mikrokontrolere, komponente... Dakle molio bih prijedloge da je netko to kupio i da je zadovoljan...

Dakle sve ¹to nije preskupo, a bilo bi dobro imati za neku mini elektronièarski hobby kutak. :)

Reply to
Tompa

=E6 u

olere,

rc

,

Neka imaju(zaslu=BEe) svoj digitalni instrument(mo=BEe i onaj za 15-ak KN), bez autoreng-a!! Strujni adapter 9-18V 1A(laptop, mobitel, ...) napraviti regulaciju na breadboard-u s 7805 regulatorom i malim hladnjakom. Bilo koji mikrokontroler u DIP ku=E8i=B9tu, npr ATmega16 i sl., kristali

12 i 16MHz za njega. Neka sve sami sla=BEu, neka skiciraju sheme na papir i neka ispituju instrumentom ispravnost. Atmelovi mikrokontroleri mogu se programirati preko USB-a
723a1468 i softvera WinAVR(C, C++) i Bascoma(Basic). Toplo preporu=E8am programiranje u C, isplati se. Ostvariti paljenje LED putem mikrokontrolera. Upravljanje LCD display-em
m3f1451b2bc Mjerenje napona putem A/D pretvorbe, ... Nema potrebe za Arduino razvojnim plo=E8icama, nakon nekog vremena se mo=BEe staviti Arduino bootloader na mikrokontroler kako bi se dobila mogu=E6nost programiranja putem Arduino IDE-a. Redoviti posjeti "Kineskim" trgovinama u potrazi za nekim igra=E8kama koje bi mogle biti platforma za nekog robota. Sve pasivne komponente, otpornici, kondenzatori, trimeri, potenciometri, LED diode, signalne diode dostupne su u Chipoteci i E- Centru. Neka knjiga iz Elektronike kako bi usvojili Ohmov zakon i neke formule.

Pozdrav i puno radosti u prisje=E6anju :)

-matej

Reply to
matejz.sb

=E6 u

olere,

rc

,

Ehhh i nemoj ih forsirati. Poku=B9aj se prisjetiti osnova i malo pripremiti neki kutak, a neka se oni pitaju =B9ta se to doga=F0a :) Moj otac je bio u elektrostruci i doslovno sam dobio po nosu svaki put kada bih ga ne=B9to pitao. Njegova teorija je bila, ako te ne=B9to zanima idi u =B9kolu/fakultet, trudi se, poku=B9avaj, radi sam. Na kraju krajeva dobro je ispalo :D Pozzz

Reply to
matejz.sb

hehe, ne bih se kladio u ovo zadnje, bice da je lupanje ipak ostavilo posljedice ;)

naime, tompa pita za sebe, ne za klince...

Reply to
ZeeTso

"ZeeTso" je napisao u poruci interesnoj grupi:jii2ur$l7$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Je, pitam za sebe, ali je Matej u potpunosti pogodio moj krajnji cilj: ako klinci vide tatu (koji je inaèe mre¾a¹) kako se bavi elektronikom (Mali

4.godi¹njak veæ sada "¹arafi" i rastavlja sve ¾ivo :))) i pri tome im sla¾e razne igraèkice i igrice - klinci æe vjerojatno biti itekako zainteresirani.

Inaèe, pumipcu za odlemljivanje imam, lemilica je izgorjela, pa kupujem novu, tinol se potro¹io pa sam i njega naruèio, testna ploèa je naruèena, digitalni multimetar imam..

Mislim krenuti s PIC mikrokontrolerima,

i krenuti u tzv. DIY izradu nekog manjeg i slabijeg BLDC kontrolera (za igraèke), a ako naðem neki kvalitetniji i bolji opensource kontroler - i za minikarting.

Uglavnom ideja imam dosta, a vidim da se na eBayu da sva¹ta naæi, samo sam htio pitati ¹to bi mi moglo dobro doæi..a da je to netko kupio i provjerio jer zna se naletiti na sva¹ta :( lo¹e..

Reply to
Tompa

Sve je dostupno... :-)

drstoka