ground loop, brum, pokusaji rjesavanja

dakle, malo pojacalo spojeno na komp ima brum, koji je neznatan, no svejedno... inace - smeta samo ako je komp spojen na net - tada je brum prilicno primjetan

pretpostavljam ground loop

i na ovoj grupi su nekad nekom rekli: "Dvije antiparalelno spojene diode i paralelno otpornik 10 ohm i 100nF kondenzator. Da se sprijeèe strujne petlje u liniji uzemeljenja koje mogu uzrokovati nezeljene smetnje."

---------------------------------------- a rekli su i: l-----l

----------------------- uglavnom - ja nisam obracao paznju GDJE to staviti. ja sam to sad stavio ispred pojacala na GND od signala. mozda treba na GND od napajanja?

uglavnom - bilo je jos puno gore. ukoliko je pak otpor bio manji - postajlo je sve bolje - ali i dalje losije nego kad uopce tog nema. pitanje - gdje sam fulao? mozda nisam dobro spojio? (neda mi se trafo 1:1 kupovati)

Reply to
ljb

Spaja se na uzemljenje napajanja.Ali prvo probaj odvojiti uzemljemje pojaèala, ako je u pitanju ground loop, brum æe nestati i tada ovaj sklop mo¾e pomoæi.

postajlo

Reply to
Sinisa Platz

meni je ustvari to moje pojacalo spojeno na AT napajanje iz kojeg vuce +12 i GND. znaci - da probam to stavit izmedju pojacala i napajanja na GND vod?

inace, pojacalo je od TDA 1552, po shemi "fig.3", s tim da sam spojio jos pred godinu dana dok sam to radio "power ground(subrstrate)" i "ground(signal)" u jedno, jer je bez toga zujalo i vise.

Reply to
ljb

Opisani sklop za pojaèalo ti neæe pomoæi, mislio sam da ima¹ standardno pojaèalo sa svojim napajanjem i uzemljenjem spojeno èinèem na zvuènu. Probaj dali je uopæe u pitanju ground loop, ili brum u napajanju, indukcija mre¾e u èinè kablu ili sl. Rekao si da brum ima¹ samo kada si spojen na internet.©to znaèi spojen: fizièki ukljuèena ¾ica ili uspostavljena veza? Moguæe je da postoji razlika potencijala uzemljenog kuæi¹ta kompa i mase modema.Tada bi eventualno sklop sa diodama mogao pomoæi, no trebao bi ga staviti na uzemljenje kompa, diode moraju biti za struju bar 25~50A, jer æe u sluèaju proboja napajanja kompa struja prolaziti kroz diode do izbacivanja osiguraèa u razvodnoj ploèi.

sklop

Sinisa Platz

e pa sad... mozda i nije ground loop?

65% da ipak jest ground loop jer se brum ne pojavljuje kad zvuk dolazi sa npr diskmena ili walkmana (kada isti rade preko baterija) to bi znacilo da brum ne dolazi od mog AT napajanja, vec "kad ih ima vise", a to je valjda materijal za brum kako sam razumio? e sad - prema onom sto su mudri ljudi pisali na ovoj grupi - zakljucio sam da bi to mogao biti moj problem, ali ocito je da taj sklop ne rjesava stvar.

a pod "spojen na net" mislim na vrijeme koje tece od kad je modem "digao slusalicu". no evo sad mi pada na pamet nesto drugo - ja zaista nisam radio nikakav filter na samom ulazu signala - da li je moguce da bi to rijesilo problem? ....jer mozda jednostavno walkman sam po sebi ne producira smetnje te vrste - pa sam zato smetnje od ostalog povezao sa ground loopom, a ustvari je sve neka "buka" kroz signal? ili ne?

Reply to
ljb

: e pa sad... mozda i nije ground loop? : 65% da ipak jest ground loop jer se brum ne pojavljuje kad zvuk : dolazi sa npr diskmena ili walkmana (kada isti rade preko baterija) : to bi znacilo da brum ne dolazi od mog AT napajanja, vec "kad ih ima : vise", a to je valjda materijal za brum kako sam razumio? : e sad - prema onom sto su mudri ljudi pisali na ovoj grupi - : zakljucio sam da bi to mogao biti moj problem, ali ocito je da taj : sklop ne rjesava stvar. /cut/

Koja zvucna je u pitanju? Probaj nabaviti od frenda neku kvalitetniju zvucnu, pa probati s njom. Meni je jedna on-board zvucna radila velike probleme (smetnje). Stavio sam jednu PCI i svi problemi su nestali.

-- Tihomir Krizan

Reply to

znam, pokusao sam spojiti na komp1: zvucna, cdrom, komp2: cdrom, walkman bez i sa adaptera, diskman bez napajanja zujalo je sa svime osim sa walmanom i cd na baterije. nije to tako strasno, ali ipak... ako je brum od ground loopa - treba ga ubit nekako, a jedino ostaje 1:1 trafo, a ako je zujanje koje dolazi iz signala losih uredjaja... onda bi filter pomogao...

Reply to
ljb