P: UK 3 pinski PC kabel

ako kome treba, do¹li su mi krivi kabeli i sad imam svirku i veselje :))

25kn/kom (sa ugraðenim osiguraèem (zamjenjivim) )

2 komada za 40kn

5 komada za 80kn

ponude i upiti na grupu mail ili 098/744-029 (ako ikako mo¾e bez SMSova)

u Petak oko 17h idem za Zg pa mo¾e i dostava na potezu Karlovac - Zagreb

098 / 744-029
Reply to
Gagi-9a6aag

Treba Vasi, eno pita na binsima :))))))))))))))

Reply to
coin

Vrlo duhovito! Nego, imao sam jedan takav, odcvikao sam taj dinosaurski utikaè i stavio obièan ¹uko!.. ©mmrccc, nisam ga ni otvarao, sada znam da sam izbacio/bacio i osiguraè!...lol

dumping cijene....

5 komada za 50kn!!!
Reply to
Gagi-9a6aag

LOL

Reply to
coin

dalo ti se zaj... i 5 kabela narucivati iz UK?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

"Hrvoje Aras" wrote in

ne meni, nego mom pametnom prijatelju.....nabavio je neke UPSove koji imaju euro ¹teker, ali ne standardni....i fino je naruèio 10tak komada i tutan klikne krivu ¹ifru...i ovi mu po¹alju ono ¹to je ovaj kliknuo....i naravno, nemre vratiti :))

inaæe su takvi kabeli kod nas 100tinjak kuna(ti kakve je on zapravo trebao)....a on je ove plaæao po nekih 5 funti oliti 45kn....5 komada je prodao za 100kn i ostalo je jo¹ 5 komada pa je to meni uvalio za 50kn...i sad se ja jo¹ veæi tutan zajebavam sa tim kabelima....raèunal sam, da ak je on prodao 5 za 100..valjda budem i ja, pa reko, da ga usreæim i rije¹im ga toga....sad na kraju ispada da budem sretan ako uopæe svoje novce dobijem natrag :(

bojim se da budem uglavnom dobio odgovor ; "sinko, saèuvaj ti sebi te kabele za sluèaj ak bude¹ i¹al u UK..." :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Znaèi ti si ih kupio po 10 kn/komad a nama ih sad uvaljuje¹ po 20? 100% mar¾a? Pa kakav si ti to èovjek? Amaro je za tebe mala beba :)

Reply to
coin

znaæi ja da dobijem glanc novi BMW M5 sa full opremom u nekoj kombinaciji za samo 1000eura....onda da bih ispao pravi èovjek bih ga trebao prodati dalje za ....1000eura....ehhh....je bi ga...i jo¹ da platim rundu :P

a ¹to bi tek bilo da sam ga dobio badave?!?! :))))

uostalom, da sam prodao za 100kn onda bih dostavio te kabele u toj cijeni, kao ¹to sam i naveo da ih budem dostavio...no, da si proèitao post prije toga vidio bi da sam napisao da ih dajem za 50kn....dakle....ni lipe ne zaraðujem, a samo se gnjavim i gubim vrijeme ni za ¹to....i jo¹ se moram moliti okolo i obja¹njavati i opravdavati...i.....i....i....jebi ga, o¹ èovjeku pomoæ i onda se jo¹ sjebem....sreæom pa 50kn nije neka lova makar te kabele u bakar bacio....

i da stvar bude gora....u tih 50 kuna jo¹ uvijek dostavljam...ba¹ sam tovar...da Amaro tako tr¾i bile bi GORDAK 952 lemilice jeftinije nego od dobavljaæa direktno :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Èim ti toliko obja¹njava¹ ima to dublju pozadinu. Muti¹ ti ne¹to, to se da vidjeti sa kilometar. Samo jo¹ ne ku¾im ¹to... ;)
Reply to
coin

Nemas za cim zaliti, osigurac je totalno bezveznih dimenzija.

Reply to
stef

Kad se vec hvatate mene da i ja nesto kazem :) Da, tocno je da bi kod mene kostalo vise, budi i ti jednom karakter pa drzi cijenu.

Zivio

Reply to
Amaro

e ba¹ neæu, tebi za inat... :P

Reply to
Gagi-9a6aag

a kad je ne obja¹njavam na ¹iroko i nadugaèko?!?!? :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Veæ æe¹ pokloniti meni, imam jo¹ nekoliko ¹uko-utikaèa vi¹ka...LOL

a ¹ta da radim s tobom :))

sutra idem za Zg...mislim da moram skoknuti do ©panskog pa mi bude¹ usput....donesem ti ¾nojore i Bog nek te veseli...eto, da ne bi ovi du¹ebri¾nici rekli kako sam htio zaraditi ne daj Bo¾e, nego sam veæ i poklonio pa nek je sa sreæom....

onaj Amaro bi umro kad bi prijateljski spustio cijenu neèega....a o "poklonio" da ni ne spominjemo....to bi bio dan za sjeæanje :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Ja drzim cijenu (+/- 5-10%) ili poklonim nema sibicarenja i kokosarenja. :)

Reply to
Amaro

a je bi ga, ti si ipak vrhunski struènjak i biznismen klase Trump

Reply to
Gagi-9a6aag

Samo strpljenja, doæi æe¹ i ti u klasu cijene 'preko 100 kn'. Tek tada poèinje prava zarada. Ne daj se ;)

Reply to
coin

bio bih ja kruha gladan da sam strpljiv :))

Reply to
Gagi-9a6aag