Weller WHS 40

ko¹ta 660 kn u chipoteci. Nije li to onako daleko preskupo??? Sjeæam se 100% da sam je platio u stuttgartu prije kakvih 5-6 godina _50 DEM_ ¹to je manje od 200 kn.

--
Either this man is dead or my watch has stopped.
Reply to

A jebi ga, sad je u stuttgartu 50 eura, a kad cipoteka trguje, dobro da nije 100eura.

Reply to
Petar Bjelèiæ

WHS 40 nije niti blizu kvalitete klasicnih wellerica (crnih i plavih)

Nema centralni grijac i ima slabasne vrhove. Meni ta cijela lemilica djeluje kao igracka.

Reply to
kiri

I meni. Da ne napominjemo da mi se vrh klima ¹to u¾asno ¾ivcira, a onaj ¹arafiæ se ne mo¾e bolje pritegnuti. Za mene amatera dobro. Barem ima nekakvu regulaciju temperature.

A ¹to bi èovjek kupio i gdje? Oèito i njemaèka dolazi u obzir jer je bar upola jeftinije.

--
Time wounds all heels.
Reply to

WELLER LEMILO 220/60W 61 C 56103699

u chipoteci 520kn Ako to lemilo godinama sluzi u profesionalnoj upotrebi uz cesti rad, valjat ce i tebi. Ta lemilica ima najbolje vrhove na svijetu, ne treba ih cistit, i dugotrajni su. U chipoteci ima i svaki njen dio, pa zbog termostata, grijaca ili vrha ne trebas bacit lemilo.

Vrhova ima raznih, spic, plosnatih, dodataka za DIP 16, PGA te se temperatura regulira zamjenom vrha. vrh 7 - standardna temperatura za vecinu lemljenja vrh 8 - vruce, za lemljenjevece povrsine vrh 6 - hladnija

Ja sa njim lotam i SMD

Ako uzmes br 8, onda mozes lemilo spojiti preko tiristorskog regulatora za svijetlo i imas i regulaciju od nule do jako vruceg

Reply to
Petar Bjelèiæ

Samo mi nije jasno kako je lemilica s najboljim vrhovima na svijetu 20% jeftinije od 'lo¹e' lemilice? mora biti neki razlog

--
Those are my principles.
If you don't like them I have others.

Razlog? - Zenidba-udaja. Dok ima onih koje mogu ozenit, ta losa lemilica ce postajat jos skuplja.

Ja ti jamcim da bolju i dugotrajniju lemilicu, za 220V, za svaku priliku, neces nac na svijetskom trzistu. Meni traje od 1986 godine, radila je po

8 sati dnevno, cesto je zaboravio iskljucit, jos je ko nova samo izgrebana, pa sam uzeo novu, a druge lemilice crknu ili izgori vrh nakon 100 sati grijanja. (ako? siljak od bakra izgori nakon 10 sati). Od skljocanja zna otic termostat, pa ako ga ne zamjenis moze crknut grijac. Ako sa vrhom ne rujes ko prasac, i ne guras ga u agresivne tekucine i soli, nece se skinut zastitni sloj i moze ti trajat do penzije. Ni jedan vrh se ne cisti jednostavnije,

-mokra spuzvica, jer se za taj vrh ne ljepi nista zivo, osim tinola. mozes cak topit plastiku i izolaciju, pustis

10 minuta da izgori i samo obrises, tinol se ponovo hvata.

Identicna kvaliteta je onih na 12 i 24V ali one su skuplje zbog trafa i ako imaju regulaciju , ali zato nisu toliko mobilne.

Kad to kupis, zaboravit ces da lemilice i problemi sa njima uopce postoje dugo vremena.

Reply to
Petar Bjelèiæ

A kakvo imas misljenje o ovoj do nje u cjeniku? WELLER LEMILO 220/40W SPI-41 56403799 ili ono jace od 75W? Cijena im je 200kn manja, 320kn odnosno 370kn, naspram 525kn za 61 C.

Pozdrav!

-Rio-

Reply to
-Rio-

priliku,

postoje

Vrh je bocno stegnut vijkom, kvalitet vrha sigurno nije po kvaliteti 61-ice. Nisam je imao pa ne znam izdrzljivost tog vrha.

Ovako samo mogu pretpostavit da nije za maraton, cim nesto stezes vijkom, to se ili klima ili ostecujes glazuru te brzo gori vrh, pogotovo ako se nesto zavuce (kalafonij) ispod.

Vrhove sam vidio u chipoteci, i ako su to ti, to su vrhovi jeftinih lemilica za tu i tamo pokoju upotrebu, a ne za danonocno ukljucenu lemilicu.

Inace, za 200kn razlike, tu lemilicu treba zaobic, osim ako je koristis jednom mjesecno po 20 min.

61-cu sam ja prije pojave chipoteke platio oko 300DM i to je bio dobar dio place, kad se pojavila chipoteka kostala je nesto malo vise od 200DM (800-850KN) a sad pojavom konkurencije, cijena je jos pala, ali bojim se i kvalitet. Kolegama su znali rikavat grijaci, termoprekidaci, na novima, ali to je bilo na 2 lemilice od 20 lemilica godisnje. U labaratorijima lemilice rade 8 sati, pa to i nije tako strasno.

Za povremeno odlemljivanje vecih povrsina, varenje sasija, nisam bio spreman na posteno lemilo, kupim nesto od 100-200W jeftino i vrh izgori, nagrize za 10 sati grijanja, a vrh nema za kupit. Uzmem wellera 100W i zaboravim na lemilo, ciscenje vrha i na sam vrh, godinama je isti.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ja imam spi27. Imam je bar 3 godine i dosta lemim. Vrh jos uvjek izgleda kao novi. Zadnjih oko5-8mm vrha je prevuceno necim na sto se samo tinol ljepi. Cesto mi radi po 24h(zaboravljiv sam:). Jedini problem na toj lemilici je taj vijak koji drzi vrh. Svakih 2-3 dana se otpusti i onda vrh pocne plesati. BTW s tom lemilicom sam dosta cesto lemio lmr400(11mm koaksijalni kabel). Sto me cudilo s obzirom da ima samo 27W.

Reply to
fire

Osim vech preporuchenih, pogledaj i WELLER LEMILO 24 V TCP-24 51000199. Osobno preferiram niskovoltne izvedenice. Znam za alate koji i nakon dvadesetak godina rade besprijekorno. Vrhovi su nevjerojatno izdrzhljivi (uz samo malo brige - samo spuzhva i malo tinola na vrh nakon gashenja). Postoji i rudimentaran oblik odabira radne temperature (odabirom vrhova). Cijena je nekih 530kn ali ti je potreban i izvor (24 VAC). Komplet je znatno skuplji, vani je oko 150 eura, kod nas takodjer.

//Marin

P.S. Zashto Weller uopche radi modele kod kojih je grijach prichvrshchen vijkom? Blazheni marketing. Da se mene pita, takve modele bi trebalo ustavom zabraniti. Osim shto pojeftinjuju proizvodnju, omoguchavaju i debelo vechu zaradu. Sic! Valjda vishe neko ikad, chovjek mora biti oprezan pri kupovini jerbo ime i (narochito) vecha cijena vishe nisu nikakva garancija.

Reply to
Marin

Jedna zanimljivost: najvise sam u zivotu lemio sa Iskrinom THS-11 koja me vjerno sluzila...ok, mijenjao sam vrhove ali zivjela je jedno 10 godina, grijac je bio stvarno dobar, za to vrijeme je bila ok.

Ona smeca (s trafom, 24 ili 12V) iz Conrada necemo spominajti, ok je ako lemis vrlo malo, ali inace nekvalitetne su i ne preporucam to nikome. Plastika rucke lemilice se zna nekad doslovno rastopiti ako dulje kuris na vecoj temperaturi , a grijaci crkavaju zbog primitivne izvedbe.

Sada imam vec 6-7 godina Ersa 60W sa trafom/regulacijom, platio sam je oko

200 marona u svoje vrijeme i izuzetno sam zadovoljan . Vrhova sam promijenio nekoliko, zato sto sam *puno* lemio Cu i mesing limove, puno odlemljivao i rovao .. a od toga ce svaki vrh otici. Ali kada samo zalemljujes obicne elemente, jedan vrh ti traje godinama.

Sa tom Ersom mi se puno puta dogodilo da je zaboravim ugasit pa je nadjem drugi dan u radionici upaljenu... Dobro je sto je snazna, jer tako ti je raspon onoga sto mozes lemiti od SMD-a pa sve do limova, kablova od 4 kvadrata i mesinganih sarafa...

Ono sto cijenim kod te Erse je parametar koji se zove "Anheizleistung", tj. vrsna snaga koju moze razviti dok se zagrijava. Kod tog modela ta snaga je 190W, iako je lemilica 60W kontinuirane snage. To zapravo znaci da ce se potpuno hladna lemilica vrlo brzo zagrijati kad je ukljucis. Konkretno, ova lemilica spremna je za rad cca. 40 sekundi nakon ukljucenja. To je odlicno kada pozelis nesto zalemiti "na brzaka".

Druga stvar koju cijenim kod Erse je dobra ponuda rezervnih dijelova i rasprostranjenost po elektronickim trgovinama (to isto vrijedi i za Weller naravno). Jos jedan plus za Ersu je to da su specijalni vrhovi (npr. DIL-16 , itd...) dosta jeftiniji nego za Wellera.

Naravno postoje jos zesce stvari od Erse i Wellera, npr. OK International /bivsi Metcal/, ali nemamo mi tih para...

Reply to
kiri