Napajanje bez nule?

Jel ima ko ideju kak ostvariti ovo, trebam neki uredjaj postaviti na prekidac i napajati sa istoga, na prekidacu imam fazu, al nulu naravno nemam. Struja koja mi je potrebna je relativno mala cca 100mA i 9V. Nemam ni uzemljenja...

--
®ivot nije FER.
Reply to

Mogao bi staviti ne¹to u seriju s prekidaèem na èemu bi bio napon cca

9V... Prije konkretnih vrijednosti, trebalo bi znati ¹to je potro¹aè kojem prekida¹ napajanje.
Reply to
Philip Pirrip

Da li napajanje trebas i kad je prekidac ukljucen i kad je iskljucen?

Reply to
DZ

Malo pojasni, kaj se pali tim prekida?em? Ako je ?arulja mo?e? koristiti nulu preko nje, ali naravno nema napona dok je upaljena i ona je preko tok ure?aja stalno na naponu pa postoji opasnost od dodirnog napona.

Reply to
Briglja

Na prekidacu je klasicno zvonce ono "trrrr" :) znaci neki elektromagnet, zavojnica. A struja mi treba za napojit neki elektronicki uredjaj i jedina opcija mi je taj prekidac. Iako bi mi trebala stalna struja moguce je da dodam bateriju pa da se ona puni dok zvonce ne radi...

--
®ivot nije FER.
Reply to

naravno

Nemam

mo=BEe=B9 koristiti=20

elektromagnet,

jedina

da

Probaj staviti trafic 230/9 V snage 1 - 1,5 W pa ako zvonce ne zvoni uz = ono malo struje koja prolazi kroz primar (a to bi terebalo biti desetak = mA), uz baterijski backup to bi trebalo biti OK. Naravno, stvar se = vjerojatno moze napraviti komplicirana do bola i bez baterije :)))

Reply to
DZ

koristiti

Mogu?e da je zvonce spojeno preko trafi?a. Ako je, taj prekida? spaja sekundar na zvonce. Ako je zvonce neki "trrr" radi se vjerojatno o namotaju a on ima mali otpor pa kroz njega mo?e te?i dovoljna struja za taj mali ure?aj. Dobro je i to kaj zvonce ne zvoni satima pa je i pri pritisnutom tasteru vrijeme bez napona kratko. Mo?da bi bio dovoljan i neki kond kao backup za napajanje tog ure?aja.

Reply to
Briglja

Kakav je napon na prekidaèu, tj. koji napon treba zvonce? Kakvu 'vrstu' struju treba¹ (AC/DC)?

treba¹ (AC/DC)?

Na prekidacu je 220V, ono standardno zvonce sa klipicem i elektromagnetom, a trebam 9V DC...

--
®ivot nije FER.
Reply to

struju treba¹ (AC/DC)?

Ima li ¹anse da izvuèe¹ vodiè prema ¾arulji, a s njim istovremeno uvuèe¹ DVA vodièa ( za ¾arulju i povratnu nulu)?

struju treba¹ (AC/DC)?

vodièa ( za ¾arulju i povratnu nulu)?

Ma to bi bilo najbolje al ppr nejde iz zida samo tak :) U medjuvremenu sam se sjetil, pa one zaruljice koje su na prekidacima se tak napajaju pa rade :)

--
®ivot nije FER.
Reply to

vodièa ( za ¾arulju i povratnu nulu)?

Ali se radi o malim strujama za te tinjalice! Ja bih probao ovo: Mali trafiæ snage 2-3 W koji na sekunadru daje 12V spojiti primarom preko kontakata prekidaèa. ©pula zvona mo¾da ima mnogo manji otpor od primara te ne bi zvonilo, a kada pritisne¹ Tipkalo ( ne prekidaè, ustvari!?), zvono zvoni, a trafiæ je kratko vrijeme bez napona....