Multisim pink noise generator

Slo¾im neki audio filter i sad bi ga htio probati da vidim karakteristiku....kako mogu generirati pink noise u multisimu?

Isto tako ona AC analiza mi ba¹ nije jasna ako se tako mo¾e ¹to...jer neznam kako oznaèiti mu di je ulaz di izaz...

Reply to
mtech

neznam

Za koje podrucje to radis, audio ili VF ?

Reply to
lex-lutor

....ma audio, ne¹to se igram s nekim filtrom, tj imam neku shemu i ba¹ me zanima kako se filtar pona¹a.....nije na¹ih 15KHz :-)

Reply to
mtech

Pa ako ¾eli¹ vidjeti frekvencijski odziv i fazu, koristi Bode ploter. Njemu ne treba ni¹ta, sam generira signal za ulaz i mjeri izlaz. Valjda zna¹ gdje je ulaz, a gdje izlaz tog filtera. :)

On mi onda ka¾e da to nema power source, pa kako èe da ima kad je meni filter pasivan!

:-))

Reply to
mtech

Mislim da na ulaz moras staviti Vac(bar se tak zove u pspice-u) i odabrati ac sweep za vrstu simulacije.

Reply to
fire

A moraju komplikovat :))

Reply to
mtech

Na ulaz mjerenog sklopa stavis izvor signala (signal voltage sources - AC_VOLTAGE), i ev. otpornik s njim u seriju koji predstavlja impedanciju izvora. Dvolklikom na postavljeni izvor postavis mu napon koji ces koristiti u simulacijama i u AC analizi, ako je potrebno. Ides na Simulate - Analyses - AC Analysis gdje postavljas parametre analize - pocetnu i zavrsnu frekvenciju izvora kojeg si u prethodnom koraku postavio (raspon frekvencijske -x- osi u grafu), i jos neke parametre koji su samoobjasnjivi. Na kartici Output istog prozora (AC Analysis) odaberes parametar koji ces analizirati, u tvom slucaju je to napon na izlazu tog filtera (sigurno imas otpornik-teret spojen na izlaz tog filtera - dvoklikom na "zicu" koja spaja taj otpornik na izlaz filtera otvori se prozor u kojem ti pise "Net name" - neki broj, a taj broj postavis kao izlaz AC analize). Nadam se da ovo pomaze.

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran