Mikrovalna - pomoæ

Ima li tko da mi objasni ?to ne valja na mojoj mikrovalnoj peænici? Izgara osiguraè od 8A (onaj na 230V).

Prvi put je stala usred, do tada urednog, rada. Otvorim, pronaðem pregoreni osiguraè i probam - osiguraè je pregorio nakon cca 1-2 sec rada (grijanja). Otvorim ponovo i pronaðem, osim pregorenog osiguraèa, probijenu jednu diodu. Ovdje postoje dvije diode: ona klasièna za duplanje napona i jedna spojena preko kondenzatora (ne znam za?to su je stavili, ali se ne usudim skinuti). Ta preko kondenzatora bila je probijena - dakle kond je bio kratkospojen. Druga dioda je bila dobra. Kako nisam prona?ao zamjensku diodu, spojio sam 6 kom 1N4007 u seriju i probao - ovaj put osiguraè pregori gotovo trenutno (nema vi?e ni one sekunde).

Kad odspojim primar trafa, kontrola radi uredno, ukljuèujuæi i odbrojavanje i ventilator - dakle stvar je u trafu, magnetronu, diodama ili kondenzatoru. Provjerim sve: primar trafa ima otpor cca 1,3 oma, sekundar 95 oma, sekundar za grijanje katode magnetrona je blizu kratkog spoja (imam 0,2 oma otpora pipkalica, a kad ih spojim na trafo onda poka?e 0,3 pa padne na 0,2 - rekao bih da je OK). Ni jedan izvod nema spoj na masu (na 20Mohm podruèju). Magnetron ima dva izvoda (grijanje katode) koji su skoro u kratkom spoju (ista prièa kao i za trafo), katoda nema spoj na masu. Kondenzator sam probao na 20Mohm podruèju i za ne?to sekundi otpor proðe u beskonaèno - isto i na obrnutom polaritetu. Diode (onu originalnu i moju sklepanu od 6 1N4007) sam probao sa dvije 9V baterije u seriji i ?aruljicom (sa ?arnom niti) - dobre su. Svi spojevi na masu (i ostali) izgledaju dobro, ni?ta ne smrdi, ned dimi niti je deformirano.

Dakle, sve izgleda dobro, ali ipak ne radi...

?ta mi je promaklo?

Reply to
Gashtapano

Ja bih ipak zamijenio kondenzator, simptomi mi najvi¹e upuæuju na to. To ¹to na 20 mohm dobiva¹ otpor beskonaaèno ni¹ta ne znaèi jer se mjeri pri malom naponu. Pitanje je ¹ta se de¹ava kad se ukljuèi 2 kV. Da je trafo, magnetron ili diode osiguraèi ne bi izbacili ali ne bi imao mikrovalova.

Reply to
RobertT.