UTP tester

Dakle imam jedan UTP tester vulgaris, koji je otkazao poslusnost. Kako je novi na putu ovog sam bzvze otvorio da vidim sta ima unutra i sad mi nije jasno sta je uopce moglo otic :S jer je toliko jednostavno unutra. Inace master uredno radi ali kad se prikopca remote onda zablokira. Ako otkacim kabel iz remote-a i opet ga ustekam onda predje na drugi pin i tako mogu proc sve, ali automatski nece.

Master:

Remote:

chuspy

Jesi probao bateriju zamjeniti.

Reply to
Manu

toliko bas nisam propuva :D

Reply to
chuspy

Onda mjenjaj chip,mislim da je cd4017,dodje par kuna.

Reply to
Manu

budem pa javim

Reply to
chuspy

Obièno se to izvodi sa jednim 555 koji daje takt, jednim 4017 koji 'broji', i sa ne¹to dioda i LEDioda. Moguæe da ti je neka od dioda oti¹la.

Reply to
[.Night.]