Muke s klimom

Cupam kosu s glave! Klima otkazala poslusnost u Seat Ibizi staroj 2i pol godine. Kad je upalim cuje se ventilator al one tipke za raspodjelu zraka po kabini (staklo, sredina, noge) ne funkcioniraju upoce. Topal zrak puse na sve izlaze.

Ovlasteni servis kaze da moraju naruciti i ugraditi: "prikazna i upravljacka jedinica sa procesorom za regluaciju klima uredjaja - ugljena", a taj komad (bez montaze) kosta 3,500 kn!!! Znaci kompletnu elektroniku..Jel to realno? To mi zvuci kao da im se neda zafrkavati s popravljanjem odredjenog kvara pa pedantno mijenjaju sve u kompletu..

Uzeo sam auto da vidim sta cu, postoji li kakvo drugo rjesenje.. Moze mi netko rec ako se to ikako moze sredit za manje para jer za 3,500 kn mogu kupit ves-masinu i 50 kg praska il stajaznam...

Hvala, sorry na crossu..

Reply to
ziro

Bok Uzme¹ termostat kapilarni najobièniji(skriva¹ ga u pretincu ispred suvozaèa i tako ti je unutra¹nji dio ispod te police kapilaru zatakne¹ u izlazni kanal za zrak ili napravi¹ elektronski pa mali potenciometar stavi¹ na mjesto gdje ima¹ slobodnu tipku ..........sve ti je spojeno u seriju tako da presostati i regulacija temperature iskljuèuju kompresor tj .hlaðenje .Treba¹ nekog ko se ku¾i u auto elektriku ..........da se to slo¾it i za sitne novce ......................nije origigi al radi .

Reply to
Ivek

A distribucija zraka?

Reply to
Sin&sha

Mother f*ck, meni su mijenjali pod garancijom i ja onak sluèajno priupito koliko ko¹ta i bilo ne¹to preko 100 EUR s monta¾om...

3500 Kn??? Deraèina u MP3. Probaj ti malo pogledat kolko to ko¹ta vani pa naruèiti sam ako se da...
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
Reply to
kzendra

Probaj otici nekome ko se bavi klimama.

U zagrebu puno iskustva ima

Oni ce se potruditi naci kvar.

max

Reply to
max

Upravljaèka jedinica automatske klime? Te¹ko da je 100?. 3.5Kkn je realnija (i naravno, bezobraznija) brojka.

Reply to
Sin&sha

napravis kartonske pregrade koje okreces na noge, na sajbu ili po potrebi :)

nije origigi ali radi :))))

Reply to
kkkk

Cijena je iz Opel servisa u Ljubljani za Vectru... E sad, gore nema nijednog displaya, par tipki i tri kotaèiæa, display je centralnoj na konzoli... Tako da mi se cifra èini nekako logièna...

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
Reply to
kzendra

kaj sa distribucijom isto kao i kad radi grijanje kaj onda distribucija ne radi...

Reply to
ivek

Meni to lièi da se kompjutor klime zblesirao Odi u neki bolji servis i resetiraj kom od klime

Meni su to napravili na ©kodi Octaviji u ©koda servisu

Reply to
Nik

Zakaj ne? Isti modul za C5 je 850kn (bez montaze).

-- My car is fast, my teeth is shiney I tell all the girls they can kiss my heinie Here I am at a famous school Im dressin sharp n im Actin cool I got a cheerleader here wants to help with my paper Let her do all the work n maybe later Ill rape her

Reply to
Branimir Tubikanec aka Jens

sam

Tako sam i ja mislio. Pogledat cu u italiji jer sam cesto tamo ili cu vec narucit od nekud ako to stvarno bude jedino rjesenje.

Reply to
ziro

U Rijeci sam,.. svaka preporuka dobrodosla..

Reply to
ziro

Isplatilo bi se bacit oko i na eBay. Ja sam si nasao dio elektronike za opela za vise nego duplo manje love ukljucujuci i dostavu!

[...]

Kaj je i tvoja bila na ugljen? :) "prikazna i upravljacka jedinica sa procesorom za regluaciju klima uredjaja - ugljena",

Reply to
stef

Pa èovjek ka¾e da mu ne radi raspodjela gore-dole.

Reply to
Sin&sha

naravno, ti moduli se salju u tvornicu na reparaciju, ili imas nekog poznatog tko to radi

ja znam jednog striceka u Sisku koji te sve module popravlja, a opreme za to mora imati u vrijednosti kao dva tvoja auta, a znanje i vrijeme da ne govorim

znam da airbag module popravlja po cca 100 eura

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Ma neee kak je to moguce citroeni imaju skupe dijelove neee nemoguce, samo fauve i derivati 8-))))

Reply to
zega

U, nije puno, do sada su cifre za koje sam èuo bile bli¾e ovoj visokoj ....

Reply to
Sin&sha

Meni je na Peugeotu modul klime na kompjuteru koji brine i o svemu drugome osim motora (motor ima svoj ECU), tako da ta cijena nije nerealna za servis, naravno da je pretjerana. Probaj potra¾iti po otpadima.

Reply to
Briglja