Molim pomoc !

Upravo sam radio 2 plocice jedno 3 sata ako ne i vise. Kad sam zadnje stvari zalemio idem ja malo to bolje pogledat i skuzim da ICovi ne padaju na dobre vodove. Dakle sve je "naopako". Naravno i druga plocica je takva, dakle za smece su. Kaj je najgore nisam ljut :)Idem spavat prije nek kaj sve podrobim èekièem.

To su mi bile prve plocice koje sam razvio s program EAGLE i ocito nisam dobro povezao stvari.

Vodovi su raðeni s slojem bottom. Kad sam printao maske ukljucio sam black and mirror i NEVALJA, pa ziher se sjecam da kod sheme tiskanih vodova ide mirror ali ne valjda.

Sad sam pokusao "monitirati IC na papir" (s vodovima bez mirror) i opet ne valjda.

Kak trebam isprintati shemu tiskanih vodova a da si to sve pase?

Hvala vam.

Reply to
Mad I.D.

Hello, Mad! You wrote on Tue, 30 May 2006 23:07:01 +0200:

> [...]

MI> To su mi bile prve plocice koje sam razvio s program EAGLE i ocito MI> nisam dobro povezao stvari.

MI> Vodovi su raðeni s slojem bottom. Kad sam printao maske ukljucio sam MI> black and mirror i NEVALJA, pa ziher se sjecam da kod sheme tiskanih MI> vodova ide mirror ali ne valjda.

MI> Sad sam pokusao "monitirati IC na papir" (s vodovima bez mirror) i opet MI> ne valjda.

MI> Kak trebam isprintati shemu tiskanih vodova a da si to sve pase?

zalemi ic odozdola na ploèicu

Reply to
chipps

ack

probaj ih printnit kakvi jesu, pa ces vidjet je li isprintana shema mirror... ako je, onda to eagle sam radi.

Reply to
Locutus of Borg

NE ide mirror. Ako pegla¹ onda isprinta¹ na foliju onako kako vidi¹ na ekranu. Foliju mora¹ okranuti da bi prenio toner i to ti je tvoj mirror. Ne kopèam za¹to ti nebi bilo dobro bez mirror.

--
I don't have a photograph, but you can have my footprints.
They're upstairs in my socks.

Kakav ti je to Quote character ("MI")??? Stavi na standardni!

Reply to
Mile (work)

Hello, Mile! You wrote on Wed, 31 May 2006 10:17:22 +0200:

??>> zalemi ic odozdola na ploèicu ??>>

Mw> Kakav ti je to Quote character ("MI")??? Stavi na standardni!

Evo tvoj je Mw :) , ma to tu na poslu koristim nekakav fidolook za OE pa on stavi inicijale ... Mogu stavit standardni ako smeta, nisam znao...

Reply to
chipps

Da, tak i je. No sijecam se 100% da sam prije koristio mirror uvijek. Nije mi opce jasno kak sad to nejde. Naravno nisam koristio eagle vec neke druge programe.

Reply to
Mad I.D.

Zato sto u eagleu uvjek gledas plocicu odozgo, tako da je doljnja strana "mirrorana sama po sebi"

--
Gimzo
Reply to

;'( Hvala ljudi. Danas radim opet s dobim maskama naravno.

Reply to
Mad I.D.