100W PPP EL34

Lijepo bih molio drustvo na grupi ako ima shemu navedenog spoja da
podjeli sa ostatkom svijeta.
Tamo negdje oko 90-tih u jednom casopisu slicnom elektoru, ali nije
elektor, je bio projekt 100W u A klasi PPP spoj sa 6 EL34 po kanalu.
Ja sam bio ponosni vlasnik doticnog broja ali tko bi sa nepunih 18
godina znao da ce mi nakon 22 i kusur godina ponovno zatrebati.
I tako sam ga nekome velikodusno poklonio a sada patim, zato pomagajte
molim.
Ako netko zna koji je to casopis i koji broj...
Svaka informacija dobro dosla, Hvala

Re: 100W PPP EL34
Cini mi se: Elrad, 1989, clanak "PPP Endstufe"
shema na binsima ...

Ako pronadjes pdf cijelog clanka, podijeli s nama na grupi.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

eto sto sam ja pronasao
http://www.schaltungen.at/a2broker/schaltungen/796

clanak

je u dva dijela, dakle:
12/1988 strana 20 (PPP-Röhrenendstufe 100W   T.1             12/S. 20)
01/1989 strana 61 (PPP-Endstufe: 100 Watt in A   T.2          1/S. 61)

mozda netko pronadje download casopisa

vidim da ima i nekih projekata za C64 i sl pa bi me zanimala cijela arhiva
casopisa :-)

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

autor prodaje sva izdanja ELRAD casopisa od 1977-1997 na 2 DVD-a za 19EUR
http://www.heise.de/newsticker/meldung/ELRAD-auf-DVD-159787.html

ako ima zainteresiranih za nabavku spreman sam sufinancirati

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
- jedan glas, ubroji mene

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

Evo i mene!
Još 15-ak glasova i skuplja ce nam biti poštarina od ucešca....

Re: 100W PPP EL34

nisam bas previse analizirao jer je na svapskom, koji je sistem narucivanja
, placanja i iznos postarine?
ako moze netko provjeriti te detalje

mozda ima netko od vas nekoga u svabiji pa da on to tamo kupi i posalje u
hrvatsku u malom paketicu... bice jeftinije...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
To je tek bila vijest na sajtu "da je Elrad dobavljiv na DVD-ovima", vijest
datira iz 2005-te.
Bojim sa da ce pronalazal ovog kompleta biti malo tvrdji orah.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

ja sam pronasao ali na tom shopu se bas ne snalazim jer ne znam njemacki a
ne da mi se takvu stvar prepustiti google translateu jer mi cesto basi neke
nebuloze u prijevod tako da bi bilo najbolje da pogleda netko tko zna dobro
njemacki

http://www.heise-shop.de/heise-zeitschriften-verlag/elrad-archiv-1977-1997_pid_13147513.html?hsc=IK_SuchErgClick_Shop

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
OK, proucim pa javim.

Uz ovo, na ebay.de ima ponuda: http://goo.gl/5CQQb
Problemi su: manje od dva dana, neznam svabski I seller salje samo u
Njemackoj.
--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

hvala za link, tamo nisam ni pogledao :-)
poslao sam mu upravo upit jel moze slati za HR i kolka bi bila postarina...
eh da to upali bilo bi najjednostavnije
Javim se ako bude odgovora

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

bad news - good news

bad:

sorry bad news, as given in the description, there is no shipping outside
from germany possible.

nek se on jb, hrvati imaju rjesenje za sve :-)

good:

http://www.leecher.to/f210/elrad-magazin-fuer-elektronik-technische-rechneranwendung-private-nachrichten-778509/

registrirao sam se (uz koristenje translatora) na www.leecher.to i krenuo sa
downloadom
kao free korisnik ide jako sporo...
krenuo sam sa skidanjem, skinuo uspjesno 1977, sad skidam 1978... tri sata
veli znaci u 1 u noci sam gotov s drugim...

ima 21 datoteka po godinama plus nekih 5 extra... dakle ukupno 26 fajlova...
ako ima 5 zaintersiranih znaci svatko skine 5 komada + ostane jedan ja cu
jednog vise posto je 1977 mali fajl i sutra podvecer ako budemo slozni imamo
full arhivu :-)
arhive su zasticene passwordom ali na dnu je sifra za otvaranje rar-a
(4boerse)...
dogovorite se tko ce skidati koji fajl da se ne duplirate

dakle ja skidam i uploadam prvih 6 komada: 1977, 1978, 1979, 1980, 1981,
1982

koji je link i podaci za spajanje na sever (zaboravio sam)?
upload mi je jako spor tak da ce to potrajati...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
OK, ja cu skidati 1983 ... 1989

snipped-for-privacy@yahoo.com, hrmicro

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

hvala... evo kreiran folder Elrad i uploadan password.txt, uploadam 1977.rar
sutra nastavljam

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

1990.rar trenutno je na 1% nastavak sutra.
cim ga skinem ide na hrmicro.
pozz

Re: 100W PPP EL34
Također zainteresiran!
Pozdrav,I. Pikec!

Re: 100W PPP EL34

Naravno, racunaj i na mene.
Ustvari odmah naruci, tu sam iz tvojeg kraja pa, a iduci tjedan je
placa tak da to rijesimo jos dok je frisko.
Inace clanak je u 2 dijela i u naslovu je nesto kao 100W cijevno
pojacalo je dobro, cijevno pojacalo 100W u A klasi je bolje, a cijevno
pojacalo u A klasi PPP je ambesten ako sam dobro napisao na njemackom
ili ti po naski; najbolje.
Odmah par brojeva prije ili kasnije sad se ne sjecam bio je i projekat
cijevnog pretpojacala.
Sto se tice lampi; imam 4 kom original NOS telefunken lampi i 3 kom
fifre talijanske, isto NOS, samo nekako mi prirasle k srcu.
Al nisu mi jasne dvije stvari, zasto su NOS lampe puuuno skuplje od
nove produkcije, pa danas su strojevi koji to proizvode 100 puta
precizniji od onih prije 40 god.
I zasto ako ne slusas jazz nisi pravi audiofil, bas bezveze.

Re: 100W PPP EL34

polako prvo da vidimo koji je nacin placanja i dostave... :-)

kad stigne cijela arhiva onda ces imati sta listati pardon skrolirati :-)

danas se stedi na katodi tako da su te nove lampe dosta siromasne, stedi se
na bariju tako da su ove stare puno kvalitetnije a time i skuplje...
ista stvar je i sa katodnim cijevima za televizore, duraju taman da prodje
garancija...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
Kao I za ostale stvari glede audio, i NOS vs. nove cijevi su obavijene
misticizmom.
Najcesce spominjano objasnjenje je da je vrhunac potraznje cijevi bio 50' i
60-tih, pa su proizvodjaci tada posjedovali poprilicno uhodanu proizvodnju,
dobavu komponenti i materijala kao i proizvodnu ljudsko-umnu snagu. Danas,
osim vojne I audio industrije, potraznja za cijevima je svedena na potpuni
minimum, stoga proizvodnju drze tek Rusi I Kinezi, cija je kvaliteta
najblaze receno ispod kvalitete nekdasnjih giganata Telefunken-a, GE-a,
Sylvania-e, i Mullard-a.

malo vise o temi na:
http://www.rodemic.com/faq/are-nos-new-old-stock-tubes-better-than-current-production

Tipcno lupetanje gradskih dokolicara.
Kao sto nedavno pokusah objasniti "Vaso" useru: audiofil slusa kvalitetne
snimke (analogne ili super-CD, ili nekompresirane digitalne) a ne nekakve
odredjene stilove glazbe. Cinjenica ostaje da jazz utjelovljuje mnogo
akusticnih instrumenata cija su prirodni tonovi (ne-elektrificirani ili
digitalno-obojani) superiorni u odnosu na sintetiyirane tonove danasnje
moderne glazbe, ali delta-blues,, bluegrass ili glazba iz Zapadne Afrike
takodjer obiluje prirodnim (citaj: drvenim, zicanim bez amplifikacije i/ili
DSP obrade) tonovima I instrumentima. To vrijedi I za glazbu iz, na primjer,
Hrvatkog Medimurja, pa eto, audiofilom se moze zvati I osoba koja sluza
visoke kvalitetne snimke tamburica, ***zasto ne***,

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

od kud si?
eto sad si ustedio nesto pa bi mogli popit neko pice uz razgovor o
elektronici ;-)