pioneer DEH-P7700MP auto radio problem

Ne znam da li sam stavio ovo pitanje u pravu grupu ali svejedno da probam mo?da netko zna odgovor. Imam ovaj navedeni radio

i star je cca 2,5 godine i u Petak do?em doma i probam ga ugasiti ali ni?ta niti jedna tipka ne reagira osim poja?avanja i smanjivanja glasno?e ne radi niti daljinski. Probao sam ga odpojiti sa napajanja i ostavio sam ga preko no?i bez struje ali ni?ta probao sam lagano lupkati po masci ali ni?ta ne poma?e, jednostavno radi samo cd jer ne mogu prebaciti na radio vi?e tj. na?i stanicu nego samo ubacim cd on svira ja mogu poja?ati zvuk ali ne mogu ga ugasiti niti mu nijeda tipka ne radi a gasim ga da skinem masku. Po?to je naravno garancija istekla zanima me ?to bi mu moglo biti ako bi to mogao sam popraviti, te da li ga se uop?e isplati nositi na popravak.

Reply to
benxxs

Lo¹ kontakt prednje plocice sa ostatkom kucista? Probaj malo konekciju ocistit ili s cackalicom malo izbacit konektore.... na kucistu, naravno.....

Reply to
Dakky

O?istio sam kontakte sa ?mirglom ali ni?ta i dalje ne rade gumbi samo poja?ivanje i smanjivanje zvuka i to samo na masci preko daljinskog ne pu?i.

Reply to
benxxs

Moguæa gre¹ka je i u prednjoj ploèici. Tojest procesoru na njoj. Mo¾e biti da bi ju trebalo samo prelemiti. Imam doma takav radio pa bi mogli ustanoviti u èemu je toèno kvar. Javite se na dgolubic (et) gmail.com

Reply to
dado

flat kabel izmedu plocice i HU-a

Reply to