mjerenje napona modificiranog sinusa? - Page 3

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

to je to....hvala :)

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

ak jos nisi rijesio i dolazis u ZG mogu ti posudit RMS instrument

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

napon !!

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

True rms mozes izmjerit okometrom, sa pogreskom unutar 5% ovom metodom.
Uzmes dvije iste sijalice, u tvojem slucaju recimo halogene od 10-20w.
Jednu spojis na izvor promjenljivod dc napona
drugu na izvor napona koji zelis mjeriti
Sa promjenljivim izvorom podesis napon da sijalice svijetle jednako
Napon na oba izvora tada je jednak, izmjeris napod na dc izvoru.

Pogreska okometrom je manja od 5% jer sijalica ima to svojstvo da
znatno promjeni intenzitet pri maloj promjeni napona, recimo dignes napon sa
10 na 11V sto je 10% a
svijetlost se poveca znatno jace od 10%

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Otklon prvog je proporcionalan struji, a otklon drugog je proporcionalan
kvadratu struje koju mjeri. Oba, za sinus, mjere "pravi true" RMS, dok
ovaj drugi mjeri true RMS i za nesinusoidalne periode, ali ima

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

"Stvarni napon" se vidi osciloskopom, a efektivni (na koji ti po svoj

http://ave.dee.isep.ipp.pt/~mjf/PubDid/TRMS.PDF
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5988-6916EN.pdf

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

i da ima ISTI RMS!?

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

koji je to princip.

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

Eeee.. Sjetio sam se:

 dobro rade s ulaznim naponom 90-230Vac....

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

no inozemnih kredita u svim razdobljima ovdje. Izdajemo kredit u eurima, St

Dob: Spol: Zanimanje: Telefon: Hvala vam. Mr.jose

Re: mjerenje napona modificiranog sinusa?

astavak Sa mnom hitno kada sam mu objasnio o bolesti moje dijete i ponuditi

ijete slatko i sada moje dijete dobiva dobro uskoro molim bilo tko potreban

snipped-for-privacy@gmail.com

Site Timeline