Mjerenje napona u intervalima

Koji mjerni instrument na našem tržištu ima mogućnost mjerenja napona u
manjim intervalima tijekom nekoliko sati i mogućnost prebacivanja grafikona
na PC?

Niski DC napon svakih 1, 2 ili 5 minuta recimo

Re: Mjerenje napona u intervalima

imas unimera koji imaju rs232 konektor na sebi...i onda napises neku
aplikacijicu u basicu ili pascalu ili tak nesto koji ce citati sa serijskog
porta svako malo podatke, i recimo to pises u neki txt file odvojen sa , a
takav file nazoves .csv tj comma seperated values, i to excel procita bez
problema :)

Re: Mjerenje napona u intervalima

ja sam u chipoteci kupio uni-t ... mjeri svakih jednu sekundu , dolazi
s kablom i spaja se na usb, software ukljuE8%en...
doF0%e nekih 700 kn..

Re: Mjerenje napona u intervalima

UT  71A, nesto preko 700kn, chipoteka.
Kupio frend...
http://www.uni-trend.com/UT71A.html
Odlican instrument, ima USB prikljucak a signal se prenosi opto (ispod
instrumenta se ugura komad plastike koji na sebi ima samo dvije rupice
iza kojih je IR prijemnik i predajnik tako da je sigurnost kompa
zagarantirana) u softu mozes podesavati sve (vremena uzorkovanja) tako
da je super.
I kljucno 5 znamenki!!

Re: Mjerenje napona u intervalima

Ja na poslu imam neku FLUKE-ovu Hydra-u. Spoji se sa PC-em i može mjerit u
intervalima kakvim hoćeš, a istovremeno iscrtava graf ili upisuje podatke u
excell tablicu.
Ako te zanima mogu zapisat model, premda je dosta star uređaj i sumnjam da
više takvih ima, ali definitivno ima zamjenski...

Site Timeline