Mali display za pc

Sklapam htpc konfiguraciju od starijih komponenata i treba mi mali lcd ekran sa pozadinsim osvijetljenjem koji ce pokazivati koja MP3-ca trenutnno svira i sl. Na=B9ao sam na program koji podr=BEava sisplaye priklju=E8ene preko serijskog ili paralelnog porta ali jo=B9 neznam koji display kupiti za ovaj pothvat. Chipoteka recimo ima par modela, ali za njh nemogu naci dodatne informacije kao =B9to je shema spajanja. Takav display sam vec imao i izgledao je isto kao ovi iz chipoteke uz dodatak od dva trimera za pode=B9avanje osvjetljenja i kontrasta. Sve ostalo je dolazilo sa displayom i samo mu je trebalo dovesti 5v i vezu sa paralelnog porta. Unutar malog programa na pc-u sam mogao pode=B9avati =B9to ce se na displayu pokazivati. Treba mi ili shema spajanja za one displaye iz Chipoteke ili jo=B9 najbolje netko tko takve gotove displaye prodaje. Na pcexpert forumu znam za strmxa ali nisam siguran da je jo=B9 uvijek aktivni clan foruma. Najvi=B9e bi mi odgovarao takav mali dispalay ali koji se prikljucuje na usb ili serijski port a ne na lpt.

Reply to
dino_nospam

Ako nekoga zanima izrada displaya sve informacije su ovdje:

Sam display 16x2 tip i ko=B9ta 66kn u Chipoteci.

Reply to
dino_nospam

Ispravni link :)

dino_nospam

Imam ti ja 4x20. eto za 100 kn i tvoj je.

LCD je zelen i ima pozadinsko osvjetljenje.

Reply to
burke

A za¹to nebi uzeo neki mali LCD televizor i njega spojio. HTPC bi izgledao stvarno dobro a sam lcd bi mogao kupiti jeftinije od nekog recimo grafièkog displeja. Da ne velim koliko bi se vi¹e podataka moglo ispisati i prikazati na njemu. Ovo je samo ideja za razmi¹ljanje, a da lako ga spoji¹ na tv out grafièke.

Reply to
Briglja

Pavi lcd mi overkill jer ce srce htpc konfiguracije biti Pentium 3. Burke, kako se tvoj display spaja na komp, lpt ili serijski port?

Reply to
dino_nospam

Pavi lcd bi bio overkill jer ce srce htpc konfiguracije biti Pentium 3 i najvi=B9e ce slu=BEiti za pu=B9tanje muzike Burke, kako se tvoj display spaja na komp, lpt ili serijski port?

Reply to
dino_nospam

imas mozda vise komada?

Reply to