Mala =?UTF-8?B?cG9tb8SHPw==?=

Znam da ce vecini na ovoj grupi ovo biti glupo, al ako bi mi neko mogo objasnit kak da ovo spojim a da se ne u bijem pri tome.

Naime ovo je prikljucak na 220 V 50Hz za elektricni stednjak. Ako bi mi neko mogao rec kak da to spojm, narucito tocke 1,2,3 i sta sa uzemljenjem (5).

tocke 1,2,3,4,5 su zapravo samo vijci sa kojima stegnem zice od kabela.

Hvala unaprijed i pozdrav.

Reply to
ivan

"ivan"

Toèke 1 2 i 3 se zajedno spoje sve na jednu te istu ¾icu odnosno fazu. Faza je obièno crne boje, no lako se provjeri ispitivaèem faze koji ko¹ta 5Kn. Tri toèke su za sluèaj daima¹ trofaznu struju pa se struja ¹tednjaka koja je velika raspodjeli po vi¹e faza i time ujednaèi optereæenje elektrodistributivnog sustava :).

Na toèku N odnosno 4 (nula) spaja¹ onu plavu ¾icu koja je nula.

Na toèku 5 spaja¹ ¾uto zelenu ¾icu koja je uzemljenje i uvijek je ba¹ te boje.

©teker na koji spaja¹ ¹tednjak morao bi biti sam na instalaciji odnosno mora imati svoj osiguraè preko kojega ne ide ni¹ta drugo i mora biti izveden od ¾ice 2.5 kvadratna milimetra, te ne smije¹ koristiti nikakve jeftine produ¾ne kablove zbog opasnosti od po¾ara i sliènih nezgodancija.

Svi spojevi moraju biti èvrsti i kvlitetni

Reply to
miha

"ivan"

Da