Grec od tiristora

Pozdrav

Kao =B9to naslov ka=BEe, kako slo=BEiti grec od tiristora. Imam =E8etiri vrlo sna=BEna tiristora sa hladnjacima, a trebam grec za veliku struju. Regulacija napona bi dobro do=B9la ali nije uvjet,radije =E6u to napraviti na sekundaru ili primaru trafoa.

Unaprijed hvala.

Reply to
hamradio

Kao ¹to naslov ka¾e, kako slo¾iti grec od tiristora. Imam èetiri vrlo sna¾na tiristora sa hladnjacima, a trebam grec za veliku struju. Regulacija napona bi dobro do¹la ali nije uvjet,radije æu to napraviti na sekundaru ili primaru trafoa.

Unaprijed hvala.

A koji napon treba¹? Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

24V DC je napon koji trebam dobiti, napon netrebam stabilizirati.
Reply to
hamradio

24V DC je napon koji trebam dobiti, napon netrebam stabilizirati.

Za dobar isprvljaè treba? dva tiristora i dvije diode za istu struju kao i tiristori ili dva tiristora i trafo sa 2x25V (cca, a mo?e i koji volt vi?e). Za stabilizaciju uzme? elektronski regler od dinama (ne alternator) i ukljuèuje? pojedini tiristor (ovisno o poluperiodi). Kondenzatore za filtraciju odredi? prema struji. Na tom principu sam radio regler-ispravljaè za traktor Tomo Vinkoviæ i radi bez problema. Regler u naèelu mo?e biti i od alternatora ali mu treba okrenuti fazu (regler od dinama ukljuèuje + , a od alternatora -. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec