mehanotroničar (SSS) ili sličan

Ako ste takav, ili znate nekog dobrog/talentiranog op?eg tehni?ara

Isprika za OT, dakako.

Reply to
Philip Pirrip

... dan

-Molio bih Vas , ako ima neki posao i za mene ... ... mislim , pokupiti lisce u jesen ili snjeg ocistiti oko zgrade ,,, i tako to ... :)

pozz i hvala

Reply to
BezimeniDX

A ko ne bi cistio snijeg i lisce oko drzavnih institucija... ;)

Reply to
majstorsky

Mozda bi trebao napraviti robotsku cistilicu za snijeg?

--
Mirko
Reply to

Lako za snijeg oko institucija, a sto cemo s lisicama UNUTAR istih!?...LOL

Zanimljivo. Tra?i se mehanotroni?ar koji ima iskustvo u radu s "programima za ra?unalno mjerenje i vo?enje procesa (LabVIEW, _Visual Studio_)".

--
www.repetitor.hr -/- www.vikendi.com -/- www.svimi.net
Reply to

Ili voljom da to nau?i. Nije nikakva smicalica. Nada je da postoje ljudi koji znaju vi?e nego ih je SS nau?ila, pa i ako imaju 40-50 godina.

Reply to
Philip Pirrip

mislis s "liscima" =)

Reply to
Mike Torello D.E.A.

Visual Studio nije program za ra?unalno mjerenje i vo?enje procesa. To sam htio istaknuti.

--
www.repetitor.hr -/- www.vikendi.com -/- www.svimi.net
Reply to
Eden Kirin

ako govorimo o CISCENJU oko institucije i u instituciji, odakle smo odjednom dosli na seksualnu orijentaciju?

li¹æe = lisce koga cega - li¹æa/lisca koga cega - lisca (mu¾ijak lisica) s kime s cime - s liscima (muski rod) - ne lisicama (zenski rod)

a ako ipak govorimo o seksualnoj orijentaciji... ocito volis S/M seks kad volis lisice, onda vjerojatno volis i vezanje, biceve i ta prateca S/M sranja?

Jadna tvoja cura... ili ti,... ovisi tko je podreðen, a tko gazdarica.

ili se jednostavno buduci da si mesar =) volis obracati zenama u zivotinjskom obliku - riba, koka, kuja, lija/foxy...

:P :D

Reply to
Mike Torello D.E.A.

Ali se u Visual Studio i to mo?e isprogramirati, tj. vjerojatno postoje neki koji tamo tako ve? rade, a sad trebaju pomo? jednog trenutno nezaposlenog tehni?ara op?e prakse. Za?to trenutno nezaposlenog - zato jer svaki zaposleni vjerojatno ima ve?u pla?u od one koja se nudi na dr?avnom institutu (vjerujem da nije vi?a od 4k Kn)

Reply to
Philip Pirrip

e ako toliko nisko idemo...onda se i ja prijavljujem za posao jer sam u tom sluèaju visokokvalificiran :))

Reply to
Gagi-9a6aag

èuj, sve ovisi o tvojoj sexualnoj orjentaciji, meni osobno su ipak dra¾e lisice :)
Reply to
Gagi-9a6aag

"Mike Torello D.E.A." wrote

*tvoja se foxy lady nije bunila dok sam joj tako na uho ¹aptao* :)))))

"kad si gladan, nisi svoj....pojedi Snickers" :)))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

... jutro

-Eeee.... kada bih ja bar imao 4k Kn ... .... mogao bih jesti svaki dan .. , a vikendom i praznikom , cak dvaput :)

-Bas steta sto ne traze nikoga za sisanje zivice ili kosenje trave ....

-Postati cu i ja , jednog dana ... megatronicar ... .... , a onda ... lova do krova :)

Reply to
BezimeniDX
®ivo me zanima. Zar ste svi s plaæama 10 kkn i vi¹e od toga, imate super laboratorije, mobitel besplatan, slu¾beni auto i gorivo neogranièeno pa da mo¾ete popljuvati ba¹ svaki posao koji se ovdje ponudi?
Reply to
coin

Hmm....Tra?e radnika za posao vi?e spreme od SSS, a pla?a kao za SSS!? ?ivio kapitalizam!...LOL

©to bi tek onda rekao za situaciju u kojoj je plaæa za isti posao èovjeka sa SSS veæa za nekih 2000 kuna od onog sa VSS? Oba rade kod istog poslodavca.
Reply to
Mario Malenica

Dobrodosao u 'rvacki sajberspejs! Tek ces past na guzicu kad pocnes citat komentare na raznim portalima. Kolicina verbalnog proljeva samo sto ne dosegne kriticnu razinu.

Reply to
Lurker

Viðao sam komponente za Visual Basic koje poku¹avaju emulirati LabView izgled kontrola i ureðaja. Ako si ikada dobio u ruke instalacijski CD sa SDK-om za nekakvu mjernu opremu, tada su na njemu obièno i biblioteke i primjeri za pisanje softwarea u raznim jezicima za povezivanje na taj ureðaj. Takvo kuckanje koda ne zahtijeva diplomu pet tehnièkih sveuèili¹ta, zapravo, uglavnom se svodi na klikanje po nekakvim opcijama ili kontrolama.

Reply to
Mario Malenica