Pojaèalo

Pojaèalo mi se napaja sa +-53V.Da li to znaci da ja na ispravljac moram dovesti 2x53V ili se to rjesava Greatzom?i kakve diode i kondiæe da uzmem za tak veliki napon?kondenzator ce mi povecat napon kaj ne?

Reply to
C1clajb3k

prije greca ti treba oko 2x 38-40V i onda ti to dodje na +/-53 ispravljeno. diode prema struji koja je max za pojacalo pa x2 ako je za stereo-sto jace to bolje.imas i gotovih grecova 25 ili 35A za 50-ak kn.kondovi? ja bi bar

10000 mikroF u svaku granu znaci 2 kom ili jos bolje 2x4700 2 para. elko 63V za LJUTU nevolju inace 100V pa gore.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Na poja?alo mora? spojiti +-53. Jel ispravlja? ima? ili ne. Ako nema? onda mora? kupiti transformator 2*36 V. Greatzov spoj za cirka 10 A i

60V V. To ti je gotov spoj u ku?i?tu i montira se na ku?i?te ili hladnjak. Uglavnom, ima? u Chipoteci. Samo im reci da treba? za poja?alo sna?ni Greatz s rupom za montiranje.

Tako?er, uzmi kondi?e od minimalno 2*10000 uF 64 V

Reply to
Pero

Pojaèalo je u kitu,ne sadr¾i ispravljac,hladilo ni transformator....Kad sam zvao lika reko sam mu da mi proda i odgovarajuci toroidni trafo 300VA koji odgovara mom kitu....Valjda ce bit ok-znaci trebao bi bit 2*36......Danas idem po to pa cu i njega odma pitat kak to spojit..Jer mi je frend kupio pojaèalo u kitu u chipoteci i pise 2x35V da ide napon i prema slici se tak spaja i na kraju je otkrio da su mu od 4 pina za spajanje 3 masa a jedan + pol.Skurio je jednu ploèicu a druga je èudom prezivjela jer on hoce stereo....Ja kupio onaj sa kobra elektronika od 250W RMS-a.

Reply to
C1clajb3k

Evo danas kad to pokupim stavim vam shemu na binse i trafo.......nadam se da me nije zajebo lik i dao napravit 2x53V

Reply to
C1clajb3k

prema

jedan +

Vellemanov kit? Zhice od napajanja nisu simetrichno dovedene na plochu, to ga je zeznulo. Ima zaista 3 mase ali sve se koriste - preporucheni trafo ima dva sekundara, dakle dva prikljuchka odatle i jedan (trechi) za zvuchnik. Peta klema je postavljena okomito, malo sa strane.

//Marin

Reply to
Marin

Ma da taj Velleman...Sad ide mjenjat tranzistore al brijem da je jos nekaj otislo jer instrument na naponu od 10V cucla 3 A struje a izlazni otpori su mu kipuæi

Reply to
C1clajb3k

Mozete mi samo objasnit kak stavit slike na binse-ko attachment ili?? naime dobio sam pojaèalo i aktivnu skretnicu,medjutim na pojaèalu nigdje nema potenciometra pa bi vam prilozio blok shemu....neznam dal spajam ulaz iz zvucne kartice na skretnicu prvo pa onda skretnicu na pojaèalo ili pojaèalo na skretnicu... ah......dosta kompliciranije nego sto sam zamislio

Reply to
C1clajb3k

U poruci:eln6a0$28h$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, C1clajb3k je napisao/la:

[...]

Odes na binaries, stisnes New post i attachas ono kaj hoces poslati. Ali, na binse ne smije ici veci file od 1MB. Ako koristis Outlook ekspres, klikni na sam news server desni klik, pa proporties, pa advanced, pa Break apart messages larger then i ukucaj 500kB unutra. Onda bude Outlook sam pocijepkal filove na 500kB svaki.

-- Tihomir Krizan

Reply to