Magnetski tok ?

Ovako,radim nekakav pokus tj. poznato "teslino jaje",vec sam imao posto o tome na grupi...e sada,jaje sam istokario,jedno od mesinga drugo od aluminija pa cemo vidit sta ce bit bolje,s obzirom da je AL visetruko laganije...motor sam nabavio trofazni, velièine ca¹e od 1 dcl koji je vrtio nekakav ventilator s metalnim propelerom fi=30 ak cm... E sad,mene zanima,posto bi jaje trebalo biti na drvenoj podlozi istokarenoj u obliku lece i postavljenoj na stator (ka slina na linku

) sto bi najbolje bilo naporavit da taj magnetski tok bude usmjeren najvise prema gore ako je to uopce moguce...ako ne,koji su nacini pojaèanja mag. toka ?

E da, moje jaje je oko 3.5 cm visoko a 1.8 siroko...

Hvala

Reply to
AMG