Sansui au-719

Imam na Sansui au-719 vrlo usran kvar, pojaèalo radi sasvim normalno samo ¹to se svako malo u nepravilnim intervalima, ponekad svira i po 10 minuta normalno ( moze i mirovati u leru, nema razlike) pojavi glasni "pak" , ponekad malo ti¹i, nema pravila, a ponekad i tako glasni da za¹tita proradi. To radi samo lijevi kanal, desni svira normalno. Malo sam to gledao i nisam ba¹ siguran od cega da poènem, pogledao sam elektrolite (sa esr metrom) na ploèi od L kanala (odvojeni su L i R, èak i napajanja su im odvojena,( dva trafa) i sve se èini ok, tranzistori su ok, sve diode ok, otpori ok, nemabas nekih tragova grijanja, nisam bas siguran odakle da krenem. Ako netko ima kakva iskustva sa audiom, cjenim svaku pomoæ.

Reply to
sipex

Ako netko ima kakva iskustva sa audiom, cjenim svaku pomo=E6.

Stvarno usran kvar... tipujem na konde u ispravlja=E8u, zapravo sve elektrolite... Druga mogu=E8nost je neki hladam lem... okreni plo=E8icu i dr=B9kom odvija= =E8a lagano lupkaj po =B9tampi...

Reply to
chewbacca

--
sipexiphone
Vec sam lupkao po svemu lagano jer sam i ja to mislio u startu, cak sam

Nisu svi OK a lociranje krivca bit æe ti muka. Pak koji èuje¹ je najvjerojatnije rezultat nedestruktivnog proboja PN spoja. (popcorn noise,

)

Kako ima¹ jedan zdravi kanal, zamijeni dio polvodièa. Ako si sretan, mo¾e ti se dogoditi da pojava i¹èezne.

//Marin

Reply to
Marin

od toliko majstora na ovom forumu svi daju cudne odgovore koji nisu uopce uskladjeni s navedenom tehnologijom

decki, nije to kineski tv kojem mjenjas elektrolite.....tom elektroliti traju koliko i poluvodici

neznam na pamet koji je kvar ovome uredjaju, ali spreman sam ga odkupiti od tebe za razumnu svotu novaca ako si zainteresiran prodati posto sam sansui fan......mozes se slobodno javiti na mail ili ovdje

pozzz

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Kraljevstvo za pojasnjenje ove recenice.

Koji su to decki spominjali?

:)

:))

//Marin

Reply to
Marin

Tada bi bio na konju, ovako :( .

//Marin

Reply to
Marin

probati æu ne¹to iskemijat jer ovo nema smisla. tro¹enje vremena, a rezultat zero.elekroliti su ko da su juèer kupljeni mozda bi se i neki novi od njih posramili.

Reply to
sipex

Dr¾im fige, ipak je rijeè o dobrom ureðaju.

//Marin

Reply to
Marin

Kad smo veæ kod elektrolita - neki dan sam otvorio Flukeov scope, prijenosni, digitalni, dvokanalni. Star je preko deset godina i konstantno navlaèen po terenu ali unutra ni zrnce pra¹ine, a elektroliti ko novi...

Reply to
Hector

Ja bi zaka?io digitalni skop na njega, po?ev?i od ulaznih stupnjeva, podesio trigger i ?ekao dok po?ne zaje*avati. I onda bi eliminirao stupanj po stupanj, tranzistor po tranzistor. f

Reply to
Filip Lolic

Zato je cijena bila pristojna kada je kupljen. :-))

Reply to
sipex

pitam se samo ¹to bi se desilo kada jako zvekne i da ne proradi za¹tita, da li bi zaplakao zvuènik ili neki tranzistor, haha

Reply to
sipex

A morat cu na kraju nekako, ¾ivce u kutijicu i udri lagano. Zna¹ kako je to, poneki put fali malo strpljenja, pa mob zvoni, pa ovo pa ono, pa ¾ena pila i tako. Na kraju ostane otvoren na stolu dan dva i èekam da doðe inspiracija. Rije¹ili smo i ostalo, valjda æemo nekako i ovo, pa makar na guzove. :-)))

Reply to
sipex

Na izlaz naravno veeeliki otpornik ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Pozz, mislim da bi mogla gre¹ka biti kapacitivna, tj, ne¹to vezano uz masu ima lo¹ spoj ili slièno a) kuæi¹teploèapretpojaèalohladnjaci b) blokovi prema masi kuæi¹ta>hladnjaka>masi pretpojaèala c) provjeriti ako ima "tinjac" na tranzistorima, ako nisu plastièni (vjerujem da nisu silikonski)

provjeri malko ove pozicije.

Reply to
AS

Mo¾e¹ li zamjeniti konektore napajanja L i R ( ako su identièni)?

Susjed ukljuèi '¹vajs' aparat i smetnja protutnji?

Imao sam slican problem i uzrok je bio u kondenzatorima malog kapaciteta koji se nalaze izmedju baze i kolektora na pobudnim tranzistorima i to cca

47pF
Reply to
Grga

Lako moguæe. :-)