LPT

Kolko treba biti izlazni napon na LPT-u kad je na izlazu 1?

Svagdje sam citao da treba biti 5V. Ali, mjerio sam na 3 kompa i na svakom je malo vise od 3V.

Hm...?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Tvoja mjerenja su tocna a pretpostavka kriva. TTL logicki nivoi za '1' su ne 5 nego priblizno tih 3V, a centronics standard za LPT trazi upravo to

Boris

Reply to
Boris Vuletic

E vidi¹ radio sam onu kontrolu preko lpt i nisam mogao staviti indikatorsku led jer onda ne radi sklop. A èim se premosti onda radi.

--
Either this man is dead or my watch has stopped.
Reply to

koliko se sijecam lpt je gradjen ttl-om.... znaci moze biti jedinica s 3.3 V dovoljno da pogoni slijedeci sklop....

Reply to
sipa

indikatorsku

mislim da sam i ja onda imao slican problem... ali mislim da je problem bio kad bi tribala biti nula jer tada struja ide iz sp¹ojenog sklopa nazad kroz lpt na masu...

Reply to
sipa

dovoljno je 3V i najvisse ovisi kakve drivere ima komp. Kod starijih kompova bilo je oko 5V dok kod novih (pogotovo laptopi) je driver inegriran u chipset pa moze dati manji napon a i struju. Uredjaj koji se spaja na lpt bi na ulazu trebao imati nekakav buffer (za drivere releja i slicne stvari dobro rjesenje je uln2004) da mu rad ne ovisi o tocnoj vrijednosti tog napona.

TuVaD je napisao/la:

: E vidi¹ radio sam onu kontrolu preko lpt i nisam mogao staviti : indikatorsku led jer onda ne radi sklop. A èim se premosti onda radi.

Malo sam te krivo savjetovao. Ja sam fakat bio u uvjerenju da je na LPT-u 5V za 1.... :(

Sad znam.

THX svima!

-- Tihomir Krizan

Reply to