Trebam shemu...

...pojaèala (ili bipolarni ili FET-ovi u izlazu) od 200 W na 8 ohma s naponom napajanja simetrièno +/- 72 V...

Pa eto ako netko ima slièno...neka mi javi...

Hvala

Boris

Reply to
Boris

google: leach super amp, esp...

Reply to
Zeljko M

Projektirat cu ti takvo pojacalo ako ces ga ti izgradit. S tim da snaga na 8 oma ce biti oko 300w sinusa jer to ovisi o napajanju. za 200w bi trebao manji napon.

Reply to
Petar Bjelèiæ

U poruci: dv8t0d$93b$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Boris je napisao/la:

: ...pojaèala (ili bipolarni ili FET-ovi u izlazu) od 200 W na 8 ohma s : naponom napajanja simetrièno +/- 72 V... : : Pa eto ako netko ima slièno...neka mi javi... : : Hvala : : Boris

Samo, autor zeli novce za tu shemu.... Al, skupilo se bilo nas par, pa smo ju kupili. Ako si zainteresiran, javi se na mail, pa platis pijacu ili tak nekaj, pa se dogovorimo sve.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

da sam sam znao da su iste sheme... inace , ja sam napravil frendu onu slabiju varijantu. nemrem reci da je pojacalo loshe , ali se treba potruditi da to prosvira kak treba. ta sirovu snagu je OK ,ali nest vishe :)

jel netko od one 5 napravio nesto od ta dva pojacala?

Reply to
Pero

U poruci: dv9vmv$rpf$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Pero je napisao/la:

: da sam sam znao da su iste sheme...

Hebi ga... Sheme su iste, al, malo su otori drugaciji. Al, OK, u pravu si... Nismo mogli znati.

: inace , ja sam napravil frendu onu : slabiju varijantu. nemrem reci da je pojacalo loshe , ali se treba : potruditi da to prosvira kak treba. ta sirovu snagu je OK ,ali nest : vishe :)

Zakaj nije OK? Pa, trebalo bi biti super - ima temp. kompenzaciju, dva diferencijska (NPN-ovci, PNP-ovci), sve dalje posebno ide.

Meni se svida.

: jel netko od one 5 napravio nesto od ta dva pojacala?

Ne, nije nitko nist. Moja 2 frenda i ja cekamo malo vise vremena da krenemo u akciju. Napravio sam plocice za izlazni stupanj i switcher, al, jos treba ostalo srediti. Budemo tokom ljeta valjda.

-- Tihomir Krizan

Reply to