lemilica riknula

Jel vam se to cesto dogadja? Ja imam neke lemilice noname jos valjda od pradjeda i rade i sad mi rikne Ersa 40W, kupljena prije 2 godine, ali lemim iz hobija pa nije bas da ju mucim svaki dan, jel to normalno? I jel zna ko jel bi se to dalo premotati pa spojiti nekak grijac ili neku drugi ideju ako ko ima?

--
®ivot nije FER.
Reply to

grijace za Ersa lemilice imaju recimo u Elmatisu u Zelinskoj. Sam ici prematati, hmm, probaj, ja ne bi.

Reply to
Miljac

Nemaju u Elmatisu nista od Erse, jel zna neko mozda di ima?

--
®ivot nije FER.
Reply to