Lemilica

Pozdrav ekipa...

Koja bi bila dobra lemilica, i koliko bih otrprilike novaca trebao izdvojiti za nju...

Mislio sam da ce mi biti dovoljna lemilica od 100-200kn, dali zivim u zabludi ili ce takva ipak biti OK i da ce posluziti svrsi??? Nemam sad nekih

600kn ili vise da izdvojim za to, da kupujem ove neke posebne itd.

Uglavnom, trebao bih neke kondenzatore maknuti i zamjeniti ih novima, na jednom chipsetu bih to morao napaviti.

Sta se tice lema, vidim ima vise vrsta, koji mi preporucate da kupim?

Oboje bih si uzeo u holexu ili chipoteci, pa ako moze koji prijedlog.

thanks...pozdrav...

Reply to
lord051

ova stanica za 399 kn izgleda kao jako dobra cijena za to sto nudi...

a ionako lemilica je dobra koliko ima dobar vrh...

Reply to
grizli

Isplativa kupovina. Kao pomoæna lemilica za grublje stvari slu¾i mi Solomon koja ima istu ruèicu ali ragulaciju malo primitivniju (nebitno). upljena

1998 i sve te godine slu¾i za takve pomoæne stvari, od lemljenja SMD komponenti do brodskih kablova. U tih 12 godina dva puta je promijenjen vrh, jednom od istro¹enosti a drugi put zato jer se o¹tetio u torbi s alatom.
Reply to
coin

ovo:

kupis jednom i imas cijeli zivot, uz nju ti treba bilo kakav trafo od 24 volte da moze poganajti grijac od 50wata, nemoj bacati novce na original trafe koji kostaju jos toliko koliko i lemilica

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Dana Fri, 3 Dec 2010 07:47:21 +0100, coin napisao/la je:

ja imam solomon kojih 10 godina i nisam jos promjenio vrh. u istom periodu sam promjenio barem 5 vrhova na wellerici

Reply to
Spuzva

a sto imas kao glavnu lemilicu ?

ionako recimo mozes na tu "jeftinu" stavit weller vrh pa imas weller lemilicu... grijac je isti kod svih lemilica, pogotovo ovih regulacijskih :D ako radi ispravno onda radi...

Reply to
grizli

zasto uopce kupovat weller? kad lemilica s displayom i regulacijom temp kosta 400kn?

grizli

radio sam sa svacime, sto se mene tice, jedino weller lezi u ruci kako treba i jedino s njiem psoao mogo obaviti kako spada ti si kupi nesto jeftinije i kinesko, ako si zadovoljan s time koristi, nemam nista protiv

covjek je pitao za savjet, ja sam mu dao savjet

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Metcal MX2. To je stara serija, praktièno identièna je ovoj novoj MX-500

To ba¹ neæe iæi. Vrhovi nisu kompatibilni. Uostalom, ovi Solomon vrhovi sasvim su ok.

Reply to
coin

Odgovor je vise nego jednostavan.

A zasto tad kupovati lemne stanice tvrtke Pace (daleko kvalitetniji od Weller-a kao i Ersa i-CON)?

Pace

Ersa i-CON

Reply to
BladeRunner

ako hoæe¹ ne¹to jeftino, a za amaterske svrhe sasvim ok uzmi ovo

andrej

Reply to
Bender

Neznam na koju pase weller vrh, al ja na jednu iskru stavil Ersin, neki ersadur vrh koji je kostal duplo vise od lemilice, al nepoderivo i savrseno :)

Reply to
Danijel Sasko

Ja sam imao Ersu, izvrsna lemilica, za dvije klase bolja od Weller-a. Ersadur vrhovi su mrak ali sam je eliminirao upravo zbog njihovog brzog tro¹enja i skupoæe. Kako to da tebi traju?

BTW toliko hvaljeni Weller mislim da je precijenjena i prenapuhana stvar. Lemilica ni¹ posebno ali na neki naèin kod nas je dobila image kao i Coca Cola, Lewis, Harley... Sve isto smeæe zvuènog imena...

Reply to
coin

Pa neznam nije da ju koristim 8 sati dnevno nije mi to poso, pa je mozda u tome razlika, ali u usporedbi sa svim ostalim vrhovima traje mi puno duze, neznam koji tebi traju duze? A Ersu sam prekuril nakon kaj je ostala upaljena nekoliko dana u komadu :D a vrh je nekim cudom taman za Iskru bil :)

--
®ivot nije FER.
Reply to

Evo, kupio Welericu, za 160 kn, cisto solidno obaila posao, u ovom trenutku mi ne treba nista bolje od toga.

Reply to
lord051