LED florecentna lanpa naspram klasične

Planiram zamjeniti 40tak florescentnih lampi (ona dulja verzija) s LED cijevima odnosno LED svjetlo u nosa?u poput florescentne lampe.

podaci LED lampe su 15W?broj dioda?216? Luminous flux?600-100 lm Vijek trajanja 100 000 h napajanje?AC85V-265V

Mo?e li tko prokomentirati isplati li se i trbam li raditi kakve modifikacije tipa maknuti prigu?nice isl...

ima tih LED lampi od 5-20W ja?ine.

Reply to
Vedran Presečki

Kratko i jasno ne :) Radje ulozhi u elektroske prigushnice (oko 150kn za 58w), lampe dulje traju i "bolje" svijetle. Osim ak te LED tube nisu besplatne :) Btw Fluo od 36w daje oko 3000 lumena.

Pozz !

Reply to
mGT

bas sam htio komentirat jadan intenzitet... Istina CREE p4 ima oko 200 lm na 3W tako da 10kom-30W ima 2000lm ali nije jeftino... Zasad ne... Ali kad bi sada radio rasvjetu od nule da... z

Reply to
zega

pucao sam na shemu d aimam u radionici puno fluorescentnih lampi i da dosta tro¹e, anije nako ludo svjetlo.

25 USD kom no mogle bi biti i free.

pi¹e uz lampu ovako:

T8/15W(120CM lengh ) 25 USD kom + PDV Luminous flux: 1300-2300LM/1.5M Equal to: 45W traditional fluorescent lamp

T8/9W Luminous flux: 1200/1500LM/1.5M Equal to: 36W traditional fluorescent lamp

26 USD kom + PDV
Reply to
Vedran Preseèki

Malo su mi prenapuhane te brojke, trebalo bi vidjet u stvarnosti kak to izgleda, naruchi jednu- dve pa usporedi. Mislim da je to vishe dekorativno neg funkcionalno :)

Reply to
mGT

U to se mozes kladiti. Da bi LED postale "rasvjeta" fale jos barem 2 evolucijska koraka u njihovom usavrsavanju. Za LED lampe vrijedi "svaki cigo svoga konja hvali".

Reply to
stef

Pa nabaci neki link, da vidimo o èemu se radi :)

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw