LCD, plazma, LED, odziv frekvencije???

Gledam malo one letke sta nam ubacuju u po¹tanske sanduèiæe i vidim reklame za televizore. E sad televizor LED 50Hz ca. 82cm full HD itd. ca.6000kn LED 100Hz ca. 82cm full HD itd. ca.9000kn radi se o sharp televizorima. E sad èitam malo dalje kad ono LCD 82cm fullHD itd. 4999kn nisam zapamtio marku ali pi¹e odziv 8ms ¹to mi ispada 125Hz u èemu je kvaka??? LED televizori imaju pozadinsko svjetlo sa led diodama a lcd sa neonkama??? ili?? oba su LCD samo je pozadina drugaèija??? Molim poja¹njenje.

Reply to
covik

frekvenciaj osvjezavanja tj u ovom slucaju vrijeme odziva uopce ne ovisi o pozadinskom osvjetljenju, napreda pozadinsko osvjetljenja pridonosi boljom raspodjelom osvjetljenja pri tamnim kadrovima, tj da ekran na crnoj slici nije svjetliji blize lampi i tamniji na podrucjima blize sredini ekrana (tj. dalje od lampe)

vriejme odziva je vrijeme koje matrici treba da iz totalnog crnog predje u totalno bijelo, 2ms je nabrijana marketinska spika jel nije uzeto realno mjerenje u obziro, svi su ekrani vise manje koliko je meni poznato jos uvjek oko 10-ak ms, a samo vrijeme odziva dolazi do izrazaja samo na mjestima gdje su neke brze svene filma/igrice, za klasican internet/office use koristenej moze biti i 80ms vrijeme odziva, nebi ni skuzio :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Dimenzija ekrana je skoro jedina brojka u specifikacijama LCD ekrana koja ima nekog smisla, no dobro i da li je "full HD" ili "HD ready", a ono 1ms odziv ili 1:1000000000000 kontrast mozes okacit macku o rep, to ne garantira kvalitetu slike, kakva je mozes se uvjeriti jedino tako da trazis da ti ga ukljuce u ducanu i pogledas. Ono 8 ms odziv se odnosi na tromost pixela na LCD zaslonu a nema veze sa trajanjem iscrtavanja jednog frejma, nesto slicno kao tromost fosfora na CRT televizorima koji jos malo svijetli i nakon sto pobuda prestane

Da.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Reply to
covik

It happens that Raven_sk formulated :

?to se ti?e odaziva, svaki proizvo?a? stavlja svoje specifikacje. Brzinu odaziva svaki proizvo?a? mjeri na svoj na?in. Naj?e??e se mjeri GTG. Gray-to-gray. Zna?i sivo-bijelo-sivo. To je ina?e najbr?a izmjena boja.

--
(\__/)
(O.o )

bio sam nekoliko puta an raznim predavanjima bas za takve stvari u bivsoj firmi, na kraju svi oni nama "serviserima" kazu: ma to je "marketing" stvarne vriejdnosti nemaju veze s onim napisanim.....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

pozadinskom osvjetljenju, napreda pozadinsko

tj da ekran na crnoj slici nije svjetliji blize lampi

Od nekud mi informacija da LED-ice iza LCD matrice mijenjaju intezitet u odnosu na scenu. Npr. ako je velik dio ekrana crn, onda pogasi ili smanji intezitet tih LED-ica i tako postigne full crninu sto klasicni LCD sa lampom ne mogu postici. Ali ponavljam, nisam uopce proucavao kako radi TV sa LCD backlight-om ali ovo mi se cini potencijalno dobar trik za postizanje "kvalitetnog" kontrasta, sto klasicnom LCD-u nedostaje.

Reply to
- Zoki -

to se zove dinamicki kontrast, probaj pogledati film s time, nakon pola sata ce te glava boliti :(

i dalje stoji tvrdnaj da nema tv-a do crt-a, mada moram priznati da je lcd u zadnjih 4 godine JAKOOO napredovao

a sto se tice dinamickog kontrasta, to mozes postici i s lampama i s ledicama, ustvari to je trik star valjda koliko i sama lcd tehnika :D

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Nisam siguran da je to "dinamicki" buduci da se isti navodi i na obicnim LCD-ima sa lampom, a to je definitivno drugaciji princip od ovoga sto sam napisao.

Ne mozes smanjili backlight na 1/4 ekrana na obicnom LCD-u.

Reply to
- Zoki -

Dana Fri, 12 Mar 2010 14:19:54 +0100, Raven_sk napisao je:

|On 12.3.2010. 12:47, -::beyond_lightless::- wrote: |> ©to se tièe odaziva, svaki proizvoðaè stavlja svoje specifikacje. |> Brzinu odaziva svaki proizvoðaè mjeri na svoj naèin. Najèe¹æe se mjeri |> GTG. Gray-to-gray. Znaèi sivo-bijelo-sivo. To je inaèe najbr¾a izmjena | | |bio sam nekoliko puta an raznim predavanjima bas za takve stvari u |bivsoj firmi, na kraju svi oni nama "serviserima" kazu: ma to je |"marketing" stvarne vriejdnosti nemaju veze s onim napisanim.....

Ma jel da vidis odmah sto je iskustvo u prodaji od milijuncic primjeraka jeftine kineske robe i 250% zaradi na istoj.

Reply to
Gee

Dana Sat, 13 Mar 2010 13:00:24 +0100, "- Zoki -" napisao je:

> [...]

definitivno nije isto sto i dinamicki kontrast koji se postize procesiranjem slike (dinamicka promjena intenziteta slike, zapravo kontrasta i svjetline ovisno o programiranim tvornickim postavkama)

i led ima vise principa rada ..... LED backlight kao zamjena za CCF backlight znaci bijelo disperzivno svijetlo sa stranice preko odredjene povrsine LCDa ili pak LED koji direktno sluzi kao osvijetljenje nekog bloka(par linija) R_G_B subpiksla (ne bas svakog piksla) i to nazivaju LED ekran iako u stvarnosti nije LED barem ne kao LED panoi gdje direktno svjetlo izlazi bez sudjelovanja LC+polarizatora u procesu.

Reply to
Gee