Tv Tuner frekvencije

Kupio sam TV tuner, Vgear speed tv, spojio ga po upustvima, prikljuèio na antenu ali slika je jako lo¹a èak se samo zvuk programa jedva èuje, mo¾da ja ne hvatam prave frekvencije htv programa. Ako neko zna koji su to megaherci molim pomoæ da mi ih da. Hvala

Reply to
igor.

Kakvu antenu imas?

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

U poruci:184d2l38psh3a.1wsaqwk61sp37$. snipped-for-privacy@40tude.net, Ivan Matacic je napisao/la:

: Kakvu antenu imas?

I, jel to USB TV-tuner, PCI ili uopce nije za komp?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Odasiljac Sljeme:

9.CH (HTV1) 203.25 MHz 25.CH(RTL) 503.25 MHz 28.CH(HTV2) 527.25 MHz itd...

Ivan

ja

megaherci

Reply to
Ivan

igor. je napisao/la ovo:

¸ to ti je velika greska.
Reply to
Spuzva

Vec ti je netko napisao: V-Gear = pushing rodjo! Jedino sa cime ce ti taj jad radit kako tako je Fly2000 TV. Zaboravi PowerVCR, BeeService, streaming.... uglavnom - sve kaj ti je na prospektu! :)

Za divno cudo, slika i nije tako losa. Sa mrvicu pristojnijom antenom od ove koju ja imam (sarafinciger) slika je iznenadjujuce dobra.

//Marin

Reply to
Marin

U poruci:d5fkqf$8vb$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Marin je napisao/la:

[...]

I DScaler je jedan od puno boljih programa. Moja preporuka za njega (nisam probao Fly2000, tako da za njega ne znam).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Isti se vrlo uzjoguni kada ga se pokusa upregnuti u V-Gearovo hardverovlje. Pitaj me kako znam. :)

//Marin

Reply to
Marin

U poruci:d5ge42$mea$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Marin je napisao/la:

: Isti se vrlo uzjoguni kada ga se pokusa upregnuti u V-Gearovo : hardverovlje. Pitaj me kako znam. :)

Nemam V-Geara, pa ne znam, ali imam slicno (Kworld) i s njim je OK. Vjerujem da znam kako znas (ispobano na vlastitoj kozi). :)

-- Tihomir Krizan

Reply to