laptop punjaèi i kabeli - eBay?!?

nije mi jasno....komad kabela sa DC konektorom za laptop 3.50$ ....a kompletan punjaè 18.5V / 3.5A sa kabelom/konektorom, sve originalno upakirano; 6.5$

pa zar je moguæe da onako kompleksna elektronika ko¹ta 3$....a kabel SKUPLJI od elektronike ?!?!?!?

to je kao da kupi¹ novi auto bez kotaèa za 2000eura....a kotaèe plati¹

20.000eura :)))))))

izgleda da su kosoki nanju¹ili da sa tim kabliæima mogu imati isti princip kao sa ink-jet printerima....printer ti evo badave....a par mililitara obojane vodice plati¹ sa mar¾om od 100.000% :))

Reply to
Gaghigno

Gagi, kad naruèi¹ taj kineski adapter od 6.5$ otvori ga i sve æe ti bit jasno. Vidio sam ih nekoliko, i sa njima ja ne bi napajao ni ¾arulju, a kamo li ne¹to skuplje... To ne vrijedi ni tih pi¹ljivih 6 dolara. f

Reply to
filiplolicREMOVE

bas to, ako izuzmemo kabel, najskuplji dio svega je kuciste adaptera, ostalo je hmm....

Reply to
chuspy

Ako nista drugo, prije prvog ustekavanja u struju bi ga svakako trebalo otvoriti i pogledati sta ima unutra. Bas sam neki dan u komentar review-a kineskih kopija Apple-ovog punjaca stavio sliku USB punjaca kojeg sam kupio za $0.99 jer mi je trebalo 220 na 5V 75 mA:

Chupo
Reply to
Chupo

Ma znam, najèe¹èe su te jeftine stvari napravljene debelo ispod svakog standarda i ne vrijede niti toliko malo koliko kinezi tra¾e za njih. Najmanji je problem kad ti se takvo ne¹to pokvari ili ne radi ni u startu. Ali ako ti to spali kuæu ili nekoga ubije... Veæ sam stavljao ove slike, ali evo ih jo¹ jednom. Zamjenski punjaè za laptop s ebaya. Prijatelj kupio i ka¾e da ne radi. Otvorio sam ga i na¹ao ovo:

filiplolicREMOVE

mene je iznenadilo da je hp-ov smart punjac 250kn i to kupljen ti u rodjaka, sta je nevjeojatno prihvatljivo.

Reply to
chuspy

"Filip Lolic@w" wrote

ovaj kao da je stajao u salamuri za pr¹ut barem 7 dana :)))))))))

Reply to
Gaghigno