punjaèi

Znate li mozda dali oni punjaèi za aute imaju neki transformator u sebi ili direktno povezuju akumulator ( 12 V ) sa ureðajem ( mobitel, fotoaparat... ).

Hvala

Reply to
prot

Imaju regulator napona jer svi rade na naponu od cca 3v...

--

"Kad bih imao talenta-imitirali bi me kad bi me imitirali, usao bih u modu; kad bih usao u modu, jednog dana bih izasao iz mode; zato je najbolje da nemam talenta!"

--==Zec==--

Reply to
Mystique

prot je napisao/la:

: Znate li mozda dali oni punjaèi za aute imaju neki : transformator u sebi ili direktno povezuju akumulator : ( 12 V ) sa ureðajem ( mobitel, fotoaparat... ).

Neki imaju feritni trafo (SMPS), neki su serijski regulatori, ... A, svaka od te dvije velike skupine ima dosta podgrupa, tako da pitaj detaljnije ako te kaj zanima.

-- Tihomir Krizan

Reply to

svi rade na cca 3V osim onih iz HAMA-e oni uopce ne rade ;)

Reply to
Bukofsky