razvodni kabeli

Uzeo bih belkin prenaponsku za¹titu sa 4 utiènice (po¹to je duplo jeftinija od one sa 6) i u nju u¹teko 3 T utikaèa ili drugi razvodni po¹to mi treba 7 utiènica. Pitanje je je li sa smije u razvodni kabal jo¹ dodatno u¹tekati drugi razvodni kabel ili nekoliko T utikaèa? Ne radi se o velikim potro¹aèima (kompjuter, monitor, linija, printer...).

Reply to
mario

ukratko: da

Reply to
Simke

Kako to u vatrogasnim postajama popularno zovu : Hobotnica (citat iz Living colors)

:-)))

Reply to
Ivan

Mo¾e¹ to raditi s malim potro¹aèima, a ne smije¹ sa:

-el. grijalicom,

-¹tednjakom

-fri¾iderom,

-rotacionim ruènim alatima (bu¹ilica, fleks)... i sl.

U protivnom mora¹ poveæati presjek kabela...

Reply to
=?ISO-8859-2?Q?Dioni=E8ar?=

Zar ne bi kabel trebao bit veæeg ili jednakog presjeka kao instalacije u zidu, tako da ako ga preopteretim ode osiguraè. Ne kuzim se previse u to, al ovo mi nekako logicki pada na pamet.

Reply to
mario