Hw ili sw internet proxy

Recimo imam s jedne strane paricu sa stalnim pristupom webu a na drugoj lokaciji komp koji se moze povezat na web. Treba mi softversko ili hardversko rjesenje povezivanje te dvije lokacije putem interneta kako bi koristio telefon i fax.

Hvala,

P.S. nisam zmukljar nego provider nemoze pruziti uslugu u drugom gradu a trebam na kratko

Reply to
ikujhbgf

??? ak te ja kaj razmem

mo¾da misli¹ na: vpn

Reply to
Gyz

koji hw skonvertira voice/fax u datu, posalje webom i s druge strane napravi identicno ili ima komad koda koji odvrti na kompu ?

Reply to
ikujhbgf

Nisam bas jako pametan, ali mozda Teamviewer, besplatni programcic

Reply to
Mirko

budem jos jednom pojasnio. Na lokaciji 1 je parica koja treba uci u neki voip adapter koji bi trebao imati stalnu konekciju ( preko weba ) na drugu lokaciju gdje drugi voip adapter skonvertira datu natrag u voice/fax. Komponente sam pohvatao ( recimo :)) ali ne znam koju konkretno kupiti i kako konfigurirat

Thx :)

Reply to
ikujhbgf

asterisk ???

Reply to
Gyz

A kako misli¹ iæi na web na drugoj lokaciji, ako ne preko provajdera?

na drugoj lokaciji provider ne podrzava fax ali pruza pristup internetu pa sam mislio grupirat sve zajedno i progurat preko podatkovnog pristupa. Da nije tako samo bi preusmjerio broj

Reply to
ikujhbgf

Gyz

odlicno rjesenje ali mi je lakse nakucat da preko winfax.a primam faxove i posalje/postavi negdje a voice sip.om rjesim

Reply to
ikujhbgf

Mo¾da ovakvo ne¹to :

Ako po defaultu ne podr¾ava VPN trebalo bi provjeriti one open source firmware tipa Tomato, OpenWRT i sliène.

[.Night.]