Re: Solarni punjaèi

Zanima me gdje ima za kupiti nesto od sljedecega:

> 2. Solarni osvjezavac auto akumulatora, modul 12V 1,5 ili 4W

ideja nije lo¹a..i sam sam do¹ao na tu ideju...ali je problem ¹to meni treba osvje¾avanje uglavnom preko noèi...po zimi...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Nije to problem, samo nadjes lunarni ili stelarni panel. :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

e Filipeeee...a kaj kad je oblaèno? :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Uh, to je vec problem... ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Neznam da se mo¾e pod javnu rasvjetu - ne emitira UV zrake:)

Reply to
Hector

Mo?e razbiti vanjski "balon" na ?ivinoj lampi od javne rasvjete pa æe imati i UV zraka. :)

Reply to
Damir Šeligo

UV zraka. :)

Mislim da mu onda bilo jednostavnije da se zakaèi direkt na ¾ice od lampe, struje koliko hoæe¹, grad plaæa rasvjetu :-)

Reply to
- Zoki -