Konverter DC/DC 12V na 48V

U elektrièni moped ugradi bi dodatni akumulator ispod sjedala ali kako sa

12V na 48V ?

Motor je snage 350W i radi na napon od 48 V Sada ima akumulator od DC 48V/ 12-14Ah i to mi je dovoljno za oko 40 km. Hvala !

Reply to
vs

Napravis driver na cca 50kHz (moze i vise), njime pogonis tranzistor koji vozi pazljivo namotan trafo sa feritnom jezgrom, na sekundaru ispravis i u teoriji ti je to to...

Reply to
Hector

dobra ti je teorija! kao da si mu rakao da kupi onu inox termosicu od litre ulije unutra nesto,zamota malo zice i ima raketni motor. jeftinije bi mu bilo kupiti pojacalo za auto od kilovata pa se vozati i usput zaraditi sa pokretnim razglasom kad pocne predizborna kampanja.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Pa kaj Vi znate neko jednostavnije rjesenje?

Reply to
Hector

Hektore hvala za sada. Mo¾da zna¹ gdje naæi shemu ili ne¹to konkretnije? Na¹ao sam neku 12V na 220V

"Hector" je napisao u poruci interesnoj grupi:fb6p9u$gec$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
S.V.

pojacalo od kilovata i unutra ima bar 2x50V :-)

po godinama spadam pod Vi ,a ovdje smo na Ti. da znam kako onda bih covjeku odgovorio,a ovako sam odgovorio tebi samo nisam na kraju stavio smajlija pa ruzno zvuci. ako si ikad rjesavao neku mrezu sa mosfet-om onda si se mogao uvjeriti da dok ne stavis origigi oni po VRT-u 30-40% pokusaja zavrse u smecu. znaci nije bas tako jednostavno ni pokrpati nesto,a pogotovo iskemijati iz temelja.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Pa nisam rekao da je jednostavno, jeftino i da upali od prve :-)

Reply to
Hector

Zar nije bolje uzeti 4 akumulatora 12V, 7Ah, spojiti ih u seriju i prikljuciti paralelno vec postojecem akumulatoru?

Reply to
pekmez